Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Maritaen_US
dc.contributor.authorRūtere, Unaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:08:08Z
dc.date.available2015-03-23T10:08:08Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other29317en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6589
dc.description.abstractBakalaura darbā pētīta sieviešu auditorija Latvijā, kura lasa žurnālu „Cosmopolitan”. Mērķi – parādīt, kā žurnāls „Cosmopolitan” konstruē sievietes tēlu, kā tas ietekmē sabiedrību, kādēļ sievietes izvēlas lietot šo žurnālu. Darbs sastāv no trīs pamatdaļām - teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās. Teorētiskajā daļā apskatītas izmantotās teorijas - mediju sociālās konstruēšanas realitāte, sociālās mācīšanās teorija, lietojuma un apmierinātības teorija. Metodoloģiskajā daļā apskatītas četras pētniecības metodes - anketēšana, kontentanalīze un daļēji strukturētā intervija, semiotika fotogrāfijā. Secināts, ka žurnāls „Cosmopolitan” konstruē hiperseksualizētu sievietes tēlu un sievietes un pusaugu meitenes reālajā dzīvē cenšas līdzināties žurnālā redzētajam. Atslēgvārdi: „Cosmopolitan”, sieviešu auditorija, sievietes tēla konstruēšana, mediju sociālās realitātes konstruēšana, kontentanalīze -en_US
dc.description.abstractIn this work studied Latvian woman’s audience, who read the magazine „Cosmopolitan”. Aim – to show how the magazine „Cosmopolitan” costruct images of women, how it affects society, why women choose to use it. The work consists of three basic parts – theoretical, methodological, empirical. In theoretical deal uses with the theories – social construction of reality in the media, social learning theory, use and satisfaction theory. Methodological part, four research methods – Questionnaires, content analysis, semiotic of photography and semi – structured interview. Concluded that the magazīna „Cosmopolitan” construct hyperseksualized image of women and women and teenage girls in real life trying to emulate the magazine seen. Keywords: „Cosmopolitan” female audience, the image of women in construction, media construction of social reality, content analysis -en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.titleHiperseksualizētas sievietes tēla konstruēšana žurnālā "Cosmopolitan"en_US
dc.title.alternativeHypersexualized women image designing in journal "Cosmopolitan"en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record