Veikalu tīkla “ZARA” produktu virzīšana.
Author
Spaska, Jeļizaveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Jeļizaveta Spaska Bakalaura darba tēma: Veikalu tīkla “ZARA” produktu virzīšana. Bakalaura darba mērķis: pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem par produktu virzīšanu, kā arī anketēšanas rezultātiem, analizēt, kādi ir kompānijas “ZARA” produktu virzīšanas procesā būtiskākas darbības, lai izstrādātu priekšlikumus kompānijas darbības pilnveidošanai produktu virzīšanā un klientu piesaistīšanā. Bakalaura darbs ir sadalīts trijās daļās. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti produktu virzīšanas teorētiskie aspekti, to būtība un instrumenti, kā arī virzīšanas pasākumu ietekme uz patērētājiem. Otrajā nodaļā tiek veikta veikalu tīkla “ZARA” produktu virzīšanas analīze, sniedzot kompānijas un mērķa tirgus raksturojumu, reklāmas stratēģijas raksturojumu, sabiedrisko attiecību un pārdošanas veicināšanas raksturojumu. Trešajā nodaļā tiek veikta pētījuma metodoloģija, lai noteiktu sapratni par “ZARA” klientu uzvedību un jaunu klientu piesaistīšanu. Tiek sniegti secinājumi un ieteikumi kompānijas tālākai darbības pilnveidošanai. Bakalaura darba apjoms: 71.lappaspuse, 21.attēls, 4.tabulas, 6.pielikumi. Author of the work: Elizaveta Spasskaya Scope of the Bachelor thesis: Promotion of “ZARA” products. The aim of the bachelor thesis: based on theoretical aspects of product promotion, as well as the results of the questionnaire survey, to analyze what are the most important activities in the product promotion process of the company "ZARA" in order to develop proposals for improving the company's performance in product promotion and customer attraction. The bachelor thesis is divided into three parts. The first part examines the theoretical aspects of product promotion, their essence and tools, as well as the impact of promotion measures on consumers. The second part analyzes the product promotion of the chain stores “ZARA”, providing a description of the company and the target market, a description of the advertising strategy, and a description of public relations and sales promotion. The third part presents the research methodology to understand “ZARA” customer behavior and to understand how attract new customers. Conclusions and recommendations are provided for further improvement of the company's activities. Scope of the bachelor thesis: 71 pages, 21 pictures, 4 tables, 6 annexes.