• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociālās reklāmas kampaņas vides aizsardzības jomā Latvijā (atkritumu apsaimniekošanas nozares piemēra analīze).

Thumbnail
Открыть
303-101137-Domarka_Madara_md21078.pdf (2.862Mb)
Автор
Domarka, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Sociālās reklāmas kampaņas atkritumu apsaimniekošanas nozarē ir svarīgs instruments, ko pielieto valsts iestādes, atkritumu apsaimniekošanas nozares un citas organizācijas, kas šo tēmu uzskata par svarīgu. Šo kampaņu mērķis ir izglītot sabiedrību, mainīt tās attieksmi un uzvedību par labu atkritumu samazināšanai, tādējādi mazinot savu, valsts un ES ietekmi uz klimata pārmaiņām. Bakalaura darba pētījuma mērķis ir balstoties uz sociālās reklāmas teorētisko aspektu un reklāmu kampaņu par atkritumu apsaimniekošanu piemēru analīzi, izstrādāt rekomendācijas reklāmas kampaņu izstrādei atkritumu apsaimniekošanas nozarē. Bakalaura darba apjoms ir 78 lappuses, tas satur 4 tabulas, 17 attēlus, 7 pielikumus. Darba izstrādei izmantoti 82 literatūras avoti.
 
Social advertising campaigns in the waste management sector are an important tool used by public authorities, waste management and other organizations that consider this topic important. The aim of these campaigns is to educate the public and change their attitudes and behavior in favor of waste reduction, thereby reducing their own, national and EU impact on climate change. The aim of the bachelor thesis is to create proposals for the development of advertising campaigns in the waste management sector based on the theoretical aspects of social advertising and the analysis of examples of advertising campaigns on waste management. The bachelor thesis consists of 78 pages, 4 tables, 17 figures, 7 annexes. 82 literature sources have been used for the creation of the thesis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66377
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV