AS “Swedbank” mārketinga ārējās vides analīze.
Author
Beitika, Vineta
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir “AS “Swedbank” mārketinga ārējās vides analīze”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskajiem aspektiem un īstenotās aptaujas rezultātiem, veikt AS “Swedbank” mārketinga ārējās vides netiešo un tiešo faktoru izpēti, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus AS “Swedbank” darbības uzlabojumiem vides faktoru kontekstā. Darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiks aplūkoti mārketinga ārējās vides teorētiskie aspekti, detalizēti pievēršoties netieši un tieši ietekmējošās vides faktoru izpētei, kuru izpratne nepieciešama, lai mārketinga speciālisti varētu identificēt draudus un iespējas, izstrādāt precīzākas mārketinga stratēģijas, prognozēt tirgus attīstības tendences ar mērķi uzlabot uzņēmumu konkurētspēju un nodrošināt efektīvu klientu vēlmju un vajadzību apmierināšanu. Otrajā nodaļā tiks pētīti AS “Swedbank” mārketinga ārējās netieši un tieši ietekmējošās vides faktori laika periodā no 2014. gada līdz 2024. gadam. Trešajā nodaļā tiks izklāstīta empīriskā pētījuma metodoloģija un analizēti pētījuma ietvaros veiktās aptaujas rezultāti par AS “Swedbank” mārketinga ārējās vides faktoriem. Bakalaura darbs satur 80 lappuses, kurā izmantoti 98 literatūras avoti, 34 attēli, 9 tabulas, un 5 pielikumi. The title of the bachelor thesis is "Analysis of the external marketing environment of Swedbank AS". The aim of the thesis is to reveal the weaknesses and to provide suggestions for the improvement of “Swedbank” AS performance, based on the theoretical aspects of direct and indirect influencing factors of the external marketing environment and the results of the conducted survey. The thesis consists of three chapters. The first chapter will deal with the theoretical aspects of the external environment of marketing, focusing in detail on the study of indirect and direct influencing factors, the understanding of which is necessary for marketers to identify threats and opportunities, develop more accurate marketing strategies, predict market trends to improve the competitiveness of companies and ensure effective satisfaction of customer needs and desires. The second chapter will examine the factors directly and indirectly influencing the external marketing environment of “Swedbank” AS in the period from 2014 to 2024. The third chapter will present the methodology of the empirical research and analyze the results of the survey on the factors of the external marketing environment of “Swedbank” AS. The bachelor thesis consists of 80 pages, 98 references, 34 figures, 9 tables and 5 annexes.