• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

“Cabot” korporācijas korporatīvās sociālās atbildības nozīme uzņēmuma atpazīstamības un reputācijas veidošanā .

Thumbnail
Открыть
303-101577-Neperts_Reinis_rn21013.pdf (808.9Kb)
Автор
Neperts, Reinis
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbā tiks pētīta “Cabot” korporācijas korporatīvā sociālā atbildība un tās ietvaros īstenotie pasākumi, kas veikti laika posmā no 2020. līdz 2023. gadam. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz korporatīvās sociālās atbildības teorētiskajiem aspektiem un veiktā pētījuma rezultātiem, izpētīt “Cabot” korporācijas korporatīvās sociālās atbildības iniciatīvu lomu uzņēmuma reputācijas un atpazīstamību nostiprināšanā biznesa klientu sektorā un sniegt priekšlikumus mārketinga komunikācijas uzlabojumiem. Darba gaitā tiks veikta datu analīze, izmantojot kvantitatīvas un kvalitatīvas analīzes metodes, kā arī tiks analizēti “Cabot” korporācijas īstenotie korporatīvās sociālās atbildības pasākumi un iniciatīvas, veiktas intervijas ar uzņēmuma darbiniekiem un veikta uzņēmuma klientu aptauja. Kopējais lappušu skaits – 74 lpp., kopējais tabulu skaits – 7, kopējais attēlu skaits – 21, kopējais pielikumu skaits – 3.
 
The bachelor’s thesis studies the corporate social responsibility of the “Cabot” corporation and the responsible actions taken during the period from 2020 to 2023. The objective of bachelor’s thesis is, to explore the role of "Cabot" corporation's corporate social responsibility initiatives in strengthening the company's reputation and visibility in the business client sector, based on the theoretical aspects of corporate social responsibility and the results of the conducted research, and to provide recommendations for improving marketing communications. The thesis will conduct data analysis using quantitative and qualitative methods, as well as analyze the responsible actions and practices implemented by the “Cabot” corporation, conduct interviews with company employees and conduct an interview with companies existing clients. The total amount of pages – 74 pp., the total amount of tables – 7, the total amount of images – 21, the total amount of attachments – 3.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66432
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV