COVID-19 ietekme uz fitnesa pakalpojumu digitālo mārketingu.
Autor
Selga, Tamāra Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Datum
2024Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šajā darbā tiek analizētas pakalpojumu un digitālā mārketinga īpašības un rīki, ar kuru palīdzību reklamēt pakalpojumus tiešsaistē. Tiek apskatītas"MyFitness" uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas un rīki pirms pandēmijas, tās laikā un pēc, sniedzot ieskatu, kā uzņēmums ir spējis adaptēties un attīstīties. Darba mērķis ir noskaidrot, cik liela ir bijusi COVID-19 ietekme uz fitnesa pakalpojumu industriju, izvirzīt priekšlikumus un secināt, kādas digitālā mārketinga stratēģijas izmantot krīzes situācijā. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, analītiskās un pētnieciskās. Darba pētnieciskās daļas ietvaros tiek secināts, ka COVID – 19 pandēmija ir ietekmējusi pakalpojumu sfēras digitālo mārketingu. Darba apjoms: 61 lapaspuses, 18 attēli, 1 pielikums. Atslēgvārdi: digitālais mārketings, pakalpojuma industrija, fitnesa industrija, COVID-19 pandēmija. This work analyses the characteristics and tools of service and digital marketing used to advertise services online. It examines the digital marketing strategy and tools of "MyFitness" company before, during, and after the pandemic, providing insight into how the company’s digital marketing has been able to adapt and evolve. The aim of the thesisis to determine the extent of the impactof COVID-19 on the fitness service industry and to propose digital marketing strategies to beused in crisis situations. The thesis consists of three parts: theoretical, analytical, and research. With in the research section, it is concluded that the COVID-19 pandemic has affected digital marketing in the service sector. Work volume: 61 pages, 18 images, 1 appendix. Keywords: digital marketing, service industry, fitness industry, COVID-19 pandemic.