• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma AS “WESS Auto Group” iekšējās komunikācijas efektivitātes pilnveidošanas iespējas.

Thumbnail
View/Open
303-101650-Polozkova_Paula_pp21113.pdf (2.126Mb)
Author
Polozkova, Paula
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Līne, Antra
Date
2024
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darbā “Uzņēmuma AS WESS iekšējās komunikācijas efektivitātes pilnveides iespējas” tiek aprakstīta uzņēmuma iekšējās komunikācijas efektivitāte un tās ietekme uz organizāciju. Darba mērķis ir izmantojot zinātniskās literatūras analīzi par iekšējo uzņēmuma komunikāciju un analizējot uzņēmuma AS “WESS Auto Group” darbinieku aptaujas rezultātus, veikt novērtējumu par iekšējo komunikāciju uzņēmumā un piedāvāt priekšlikumus tās uzlabošanai. Darbs sastāv no ievada, teorijas par organizācijas iekšējo komunikāciju, uzņēmuma AS “WESS Auto Group” raksturojuma un iekšējās komunikācijas analīzes, secinājumiem, priekšlikumiem un izmantotās literatūras saraksta.
 
In the bachelor's study "Improvement opportunities for internal communication effectiveness in company AS WESS," is described the effectiveness of internal communication within the company, along with its impact on the organization. The aim of the research is to utilize a scientific literature analysis on internal corporate communication and analyze the results of the employee survey at AS “WESS Auto Group” to assess internal communication within the company and propose suggestions for its improvement. The thesis consists of an introduction, theory on internal organizational communication, a description of AS "WESS," analysis of internal communication, conclusions, recommendations, and a list of references.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66443
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV