• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas viesmīlības nozari ietekmējošie ārējie spēki

Thumbnail
Открыть
303-101786-Tomsons_Arturs_at22095.pdf (1.020Mb)
Автор
Tomsons, Artūrs
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danusēvičs, Mārtiņš
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā darbā tiks pētīti ārējie faktori, kas ietekmē Latvijas viesmīlības nozari. Pētījuma mērķis ir identificēt galvenos ārējos faktorus, kas ietekmē Latvijas viesmīlības nozari, un, pamatojoties uz šiem secinājumiem, izstrādāt ieteikumus. Pētījumā izmantotas gan kvalitatīvās, gan kvantitatīvās metodes, tostarp PESTEL analīze, konkurences priekšrocību teorija un ekonometriskie modeļi (lineārā regresija, korelācijas koeficienti un CAGR). Darbā novērtēts nozares pašreizējais stāvoklis, izmantojot Doing Business Index, un veiktas ekspertu intervijas, lai apstiprinātu PESTEL gūtos secinājumus. Teorētiskās koncepcijas ir balstītas uz akadēmiskām publikācijām no attiecīgajām vadības, viesmīlības un ekonomikas jomām.
 
This work will research the external factors that affect the Latvian hospitality sector. The goal of the research is to identify the main external forces, affecting the Latvian Hospitality industry, and to create proposals based on these findings. The research uses qualitative and quantitative techniques such as PESTEL analysis, competitive advantage development, and statistical models (linear regression, correlation analysis, compound annual growth rate). It refers to the industry’s current state by utilizing the Doing Business Index and also incorporates expert opinions to confirm the industry’s future status as indicated by PESTEL. The theoretical concepts were drawn from academic publications from the relevant areas of management studies, hospitality studies, as well as econometric studies.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66456
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV