• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latvijas kultūras tūrisma konkurētspēja starptautiskajā tūsrisma tirgū

Thumbnail
Открыть
303-101803-Fedotova_Eliza_ef20015.pdf (1.625Mb)
Автор
Fedotova, Elīza
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darbs “Latvijas kultūras tūrisma konkurētspēja starptautiskajā tūrisma tirgū” tapa ar mērķi izstrādāt priekšlikumus Latvijas kultūras tūrisma piedāvājuma konkurētspējas paaugstināšanai starptautiskajā tūrisma tirgū, analizējot Latvijas kultūras tūrisma piedāvājumus un konkurētspēju pēc iepriekš izvēlētiem faktoriem kā arī ņemot vērā ārzemju tūristu vērtējumu. Kultūras tūrisms Latvijā ir viena no straujāk augošajām nozarēm, tomēr pēc pasaules tūrisma konkurētspējas indeksa Latvija ir novērtēta viszemāk starp Ziemeļeiropas valstīm. Ārzemju tūristi Latviju kā kultūras tūrisma galamērķi vērtē augstāk par vidējo līmeni Ziemeļeiropas reģionā (5,89 punkti no 7)- tas ir konkurētspējīgs rādītājs Baltijas valstīs, ir iespējas konkurēt ar piedāvājumiem Ziemeļeiropā, tomēr pasaules mērogā šis rezultāts ir jāinterpretē kā zemāks par vidējo.
 
The bachelor's thesis "Competitiveness of Latvian cultural tourism in the international tourism market" was created with the aim of developing proposals for increasing the competitiveness of Latvian cultural tourism offers in the international tourism market, analyzing Latvian cultural tourism offers and competitiveness according to previously selected factors, as well as taking into account the evaluation of foreign tourists. Cultural tourism in Latvia is one of the fastest growing sectors, however, according to the global tourism competitiveness index, Latvia is rated the lowest among Northern European countries. Foreign tourists rate Latvia as a cultural tourism destination higher than the average level in the Northern European region (5.89 points out of 7) - this is a competitive indicator in the Baltic States, there are opportunities to compete with offers in Northern Europe, however, on a global scale, this result should be interpreted as lower than average
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66458
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV