• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketings IT jomā

Thumbnail
Открыть
303-101814-Pankratova_Jekaterina_jp21084.pdf (1.636Mb)
Автор
Pankratova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma objekts ir mārketings IT nozarē. Pētījuma priekšmets ir IT uzņēmumu izmantotās mārketinga stratēģijas un metodes. Darba mērķis ir veikt visaptverošu IT nozares mārketinga analīzi un izstrādāt ieteikumus mārketinga stratēģiju uzlabošanai šajā nozarē. Pētniecība un izstrāde: 1. Mārketinga pamatjēdzienu un principu izpēte IT nozarē. 2. Analizētas mārketinga stratēģiju iezīmes IT nozares uzņēmumos. 3. Veikta veiksmīgu gadījumu salīdzinošā analīze IT mārketinga jomā. 4. Veiktas intervijas ar mārketinga speciālistiem. 5. Apkopoti secinājumi un izstrādāti ieteikumi par mārketinga stratēģiju.
 
The object of the research is marketing in the IT sector. The subject of the research is the marketing strategies and methods used by IT companies. The purpose of this thesis is to conduct a comprehensive analysis of marketing in IT and develop recommendations for improving marketing strategies in this industry. Research and Development: 1. Studied the fundamental concepts and principles of marketing in the IT sector. 2. Analyzed the features of marketing strategies in IT companies. 3. A comparative analysis of successful cases in the field of IT marketing has been carried out. 4. Interviews with marketing specialists were conducted. 5. Conclusions are summarized and recommendations on marketing strategy are developed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66459
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV