Wolt un Bolt mārketinga komunikāciju salīdzinājums piegādes nozarē
Autor
Dmitrijevs, Daņila
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Vecuma-Veco, Annija
Datum
2024Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācijas prakse pārtikas piegādes uzņēmumos: Wolt & Bolt gadījumi”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt labākas mārketinga komunikācijas metodes ēdienu piegādes uzņēmumiem un sniegt ieteikumus uzlabojumiem. Bakalaura darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā, teorētiskajā daļā, tiek aprakstītas mārketinga komunikācijas un tās veidi. Otrajā bakalaura darba daļā tiek analizētas Bolt un Wolt darbības un izmantotas mārketinga komunikācijas, un tiek salīdzinātas abu uzņēmumu pieejas. Trešā daļa sastāv no intervijas, tās rezultātu analīzes un Bolt un Wolt salīdzinājuma, kā arī no iespējamo uzlabojumu ieteikumiem. Bakalaura darbs sastāv no 79 lapām, tas satur 2 tabulas, 35 attēlus, 1 pielikumu un 43 zinātniskās literatūras avotus. The topic of this bachelor thesis is “Marketing communication practices in food delivery companies: cases of Wolt & Bolt”. The aim of bachelor thesis is to examine the best marketing communication methods for food delivery companies and provide suggestions for improvements. The Bachelor thesis consists of three parts. In the first theoretical part the basics of marketing communication and its types are described. In the second part of the bachelor’s thesis the operations of Bolt and Wolt and used marketing communications of these companies are analyzed, and comparison of both companies’ approaches is described.. The third part consists of a survey, an analysis of its results and comparison of Bolt and Wolt, as well as possible improvement suggestions. The bachelor’s thesis consists of 79 pages, it contains 2 tables, 35 figures, 1 attachment and 43 scientific literature sources.