• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studiju informācijas pārvaldības paradumi studentu vidū

Thumbnail
Öffnen
309-101391-Balkena_Ance_ab21352.pdf (2.182Mb)
Autor
Baļķena, Ance
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Viļuma, Liene
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Straujo tehnoloģiju attīstībā un informācijas apjoma palielināšanās palielina nepieciešamību to organizēt. Svarīgi informāciju organizēt ir arī studentiem, kas ik dienu saskaras ar dažāda formāta studiju informāciju. Pētījuma mērķis ir izpētīt, kādi studiju informācijas organizēšanas paradumi piemīt studentiem no dažādām augstākās izglītības iestādēm Latvijā. Pētījuma mērķa sasniegšanai kā teorētiskā bāze tika izmantota sociāli kognitīvā teorija, personīgās informācijas pārvaldība un LATCH informācijas organizēšanas sistēma. Datu ieguvei tika izmantota aptaujas metode. Pētījuma rezultātos noskaidrots, ar kādiem rīkiem studenti galvenokārt organizē savu studiju informāciju, viņu informācijas organizēšanas paradumi un kādas informācijas organizēšanas atšķirības pastāv starp dzimumiem.
 
The rapid development of technology and the increase in the amount of information increases the need to organize it. It is important to organize information for students who deal with study information in various formats every day. The purpose of the study is to investigate what study information organizing habits students from different higher education institutions in Latvia have. Social-cognitive theory, personal information management and LATCH information organization system were used as the theoretical basis to achieve the research objective. A survey method was used for data collection. The results of the study revealed what tools students mainly use to organize their study information, their habits of organizing information and what differences in information organization exist between genders.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66695
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV