• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studentu atmiņas par lasīšanu bērnībā

Thumbnail
Öffnen
309-103913-Locmele_Lauma_ll20072.pdf (609.4Kb)
Autor
Ločmele, Lauma
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pakalna, Daina
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darbā “Studentu atmiņas par lasīšanu bērnībā” mērķis ir noskaidrot Latvijas Universitātes Sociālo zinātņu fakultātes studentu atmiņas par lasīšanu bērnībā, viņu atmiņas, emocijas. Agrāk grāmatām bija liela nozīme cilvēka dzīvē, jo tās bija mazāk pieejamas, bija mazāk ārzemju tulkojumu, nebija pieejamas elektroniskās ierīces. Lai šīs atmiņas iegūtu, tika veikta anketēšanas metode. Pētījuma teorētisko bāzi veido Žana Piažē kognitīvā attīstības teorija un Ērika H. Eriksona personības attīstības psihosociālā teorija. Tika izmantota aptaujas metode.
 
The aim of the bachelor's thesis "Student memories about childhood reading" is to find out the memories of students of the Faculty of Social Sciences of the University of Latvia about reading in childhood, their memories, emotions. In the past, books played an important role in human life because they were less accessible, there were fewer foreign translations, and electronic devices were not available. A questionnaire method was used to obtain these memories. The theoretical basis of the research is Jean Piaget's cognitive development theory and Erik H. Erikson's psychosocial theory of personality development. A survey method was used.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/66897
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV