• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

3-4 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība dabas vērojumu procesā pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
Открыть
299-101429-Muravska_Baiba_bm22001.pdf (1.271Mb)
Автор
Muravska, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kriščune, Jolanta
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darbs: 3 -4 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība dabas vērojumu procesā pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autors: Baiba Muravska Darba zinātniskā vadītāja: Mg.paed. Jolanta Kriščune Pētījuma objekts: dabas vērojuma process Pētījuma priekšmets: 3 -4 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un pētīt 3 -4 gadus vecu bērnu pētnieciskās prasmes dabas vērošanas procesos pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma uzdevumi: 1.Noskaidrot 3 -4 gadu vecu bērnu vecumposma īpatnības; 2.Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas atziņas par pētnieciskām prasmēm; 3.Organizēt pētījumu un pamatot metožu izvēli. Kvalifikācijas darba apjoms: ievads, 2 nodaļas, secinājumi. Kvalifikācijas darbā ir 46 lpp, 3 pielikumi, 3 tabulas, 23 attēli, 25 literatūras un informācijas avoti. Darbs sastāv no divām daļām - teorētiskās un empīriskās daļas Teorētiskā daļā tiek sniegta psiholoģiskās, pedagoģiskās un metodiskās literatūras analīze; Empīriskā daļā tiek veikta pedagoģiskā novērošana, pedagogu aptauja un analīze.
 
Qualification thesis: development of research skills of 3 -4 year old children in the process of observing nature in a preschool educational institution. Author of the work : Baiba Muravska Scientific supervisor: Mg. paed. Jolanta Kriščune Research object: the process of observing nature Research subject: development of research skills of 3 -4 year old children in a preschool educational institution The purpose of the research: to theoretically find out, and study the research skills of 3 -4 year old children, observation processes in nature,in a preschool educational institution. Resarch tasks: 1.To find out the peculiarities of the age stage of 3 -4 year old children 2. Analyze the quotes of pedagogy and psychology about research skills 3. Organize research and justify the choice of methods Volume of qualification work: The qualification paper consist of an introduction, 2 chapters, conclusions. The qualification paper has 46 pages, 3 appendices, 3 tables,23 images, 25 literature and information sources. The work consists of two parts : theoretical and empirical part In the theoretical part was provided the analysis of psychological, pedagogical, methodical literature In the empirical part was provided pedagogical observation, survey of pedagogues, analysis.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67401
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV