• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

KOOPERATĪVĀ MĀCĪŠANĀS LAI VEICINĀTU LĪDZDALĪBU SKOLĒNIEM AR JAUKTĀM SPĒJĀM ANGĻU VALODĀ 4. KLASĒ

Thumbnail
Открыть
299-102348-Melesko_Jekaterina_jm23029.pdf (33.51Mb)
Автор
Meļeško, Jekaterīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stavicka, Anna
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darbā ir analizēta kooperatīvo mācību metožu izmantošanas nozīme ar diferencēšanas metodēm jaukto spēju klasē. Teorētiskā daļa sastāv no jaukto spēju klases jēdziena analīzes, tās nozīmes iekļaujošā izglītībā, diferenciācijas paņēmienu ieviešanas analīzi, kā arī no piemērotāku mācību metožu jaukto spēju klasē izpētes. Turklāt, teorētiskajā daļā tiek analizēts kooperatīvās mācīšanās jēdziens un tā vēsture, kā arī kooperatīvās mācīšanās metodes jaukto spēju klasēs. Darba imperiālā daļā tiek analizēts atsevišķs gadījums, kura gaitā 20 angļu valodas izglītojamie, mācās jaukto spēju ceturtajā klasē, piedalījās stundā, kurā tika pielietotas kooperatīvās mācīšanas stratēģijas un metodes. Pētījuma rezultāti liecina, ka kooperatīvās mācīšanas metode veicina skolēnu runāšanas prasmju uzlabošanu, kā arī ietekmē skolēnu ieenteresību un palielina dalības līmeni mācību stundā.
 
This paper analysed the importance of using cooperative learning methods with differentiation techniques in order to foster participation in the mixed-ability classroom. The theoretical part comprises the analysis of the mixed-ability classroom concept, its importance in inclusive education, and the implementation of differentiation techniques alongside with the most suitable for mixed-ability classroom teaching methods. In addition, the concept and historical background were analyzed in the theoretical part and cooperative learning methods in mixed-ability classrooms. The empirical part of the paper introduces a Case Study implemented to examine the effectiveness of using cooperative learning techniques to differentiate instructions in mixed-ability fourth graders' classrooms. The research results showed that the cooperative learning method improved students' speaking skills, affected students' interest, and increased the level of participation in the lesson.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67476
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV