• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pozitīvās disciplinēšanas metožu izmantošana darbā ar 3. pirmsskolas posma bērniem

Thumbnail
Открыть
299-102604-Meldere_Daiga_dm21095.pdf (871.1Kb)
Автор
Meldere, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Daiga Meldere Darba nosaukums: Pozitīvās disciplinēšanas metožu izmantošana darbā ar 3. pirmsskolas posma bērniem. Kvalifikācijas darbā ir divas daļas. Pirmajā daļā tika teorētiski analizēti pozitīvās disciplinēšanas metodes 3. pirmsskolas posma bērniem. Otrajā daļā tika aprakstīti rezultāti pirms un pēc pedagoģiskā novērojuma, kas norādīja uz to, ka ir jāturpina konsekventi attīstīt pozitīvās disciplinēšanu pētāmiem bērniem, jo rezultāti liecina par progresu 18% apmērā. Darbs sastāv no: 30 lapaspusēm, 3 attēliem, 1 tabulas, 43 izmantotiem literatūras avotiem latviešu un angļu valodā un 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: 3. pirmsskolas vecumposms, pozitīvās disciplinēšana, emociju regulēšana, komunikācijas un sociālās prasmes.
 
Author: Daiga Meldere Title of the work: Utilizing Positive Discipline Methods with Preschool Children. The thesis consists of two parts. The first part involves a theoretical analysis of positive discipline methods for preschool children. The second part describes the results before and after pedagogical observations, indicating the need to consistently develop positive discipline for the children under study, as the results show progress of 18%. The work includes: 30 pages, 3 images, 1 table, 43 references in Latvian and English, and 2 appendices. Keywords: preschool age, positive discipline, emotion regulation, communication and social skills. 
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67503
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV