• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pašvadītas mācīšanās pieeja temata”Vides faktoru ietekme uz cilvēka organismu”apguvē

Thumbnail
Открыть
299-103512-Dzelzkaleja_Anita_ad23021.pdf (2.361Mb)
Автор
Dzelzkalēja, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pašvadītas mācīšanās pieeja temata ”Vides faktoru ietekme uz cilvēka organismu” apguvē. Anita Dzelskalēja. Darba vadītāja: vad. pētniece Dr. paed. Rita Birziņa. Diplomdarbs – skolotāja pieredzes darbs, 44 lappuses, 17 attēli, 8 tabulas, 21 literatūras avoti, 9 pielikumi. Latviešu valodā Šajā pieredzes darbā tika analizēta pašvadītas mācīšanās pieejas apguve 15 otrā kursa audzēkņiem tematā ”Vides faktoru ietekme uz cilvēka organismu”. Temats īstenots 11 teorētiskās mācību stundās. Darbā tiek atspoguļota pašvadītas mācīšanās pieejas, plānošana, organizēšana, vērtēšana un dalīšanās pieredzē dabaszinību mācību priekšmetā. Neskatoties uz to, ka nobeiguma pārbaudes darbs neuzrādīja būtiski labākus mācību rezultātus, audzēkņu aptauja uzrādīja dziļāku izpratni par pašvadītu mācīšanos pieeju. Pētījuma secinājumi norāda uz nepieciešamību turpināt apgūt pašvadītas mācīšanās pieeju, lai nostiprinātu prasmes un ieviestu tās ikdienas mācību procesā. Atslēgas vārdi: dabaszinības, vidusskola, pašvadīta mācīšanās, plānošana, uzraudzība, novērtēšana, mācīšanās iedziļinoties.
 
Self-directed learning approach in learning the topic "The influence of environmental factors on the human organism". Dzelzkalėja, A., supervisor: Dr. Pedagogy Birziņa R. Diploma Paper – teacher's experience work, 44 pages, 17 pictures, 8 tables, 21 literature sources, 9 appendices. Latvian Language The learning of a self-directed learning approach was analyzed for 15 second-year students on the topic "Influence of environmental factors on the human organism" in this experiential work. The topic is implemented in 11 theoretical lessons. The work reflects self-directed learning approaches, planning, organizing, evaluating and sharing experience in the subject of natural sciences. Despite the fact that the test did not show significantly better learning outcomes, the student survey showed a deeper understanding of the self-directed learning approach. The research findings point to the need to continue learning the self-directed learning approach in order to strengthen skills and implement them in the daily learning process. Keywords: science, secondary school, self-directed learning, planning, supervision, assessment, immersive learning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67558
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV