• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Videospēles treileris "Bipolar Nightmare"

Thumbnail
Öffnen
299-103767-Mitjajevs_Olegs_om20007.pdf (5.726Mb)
Autor
Mitjajevs, Oļegs
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zalcmane, Ēra
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba mērķis ir vispusīgi analizēt videospēļu spēlētāju vēlmes, īpaši akcentējot žanra preferences un vizuālo stilistiku. Pētījums aptver populāru žanru izpēti, kā arī to faktoru apzināšanu, kas nosaka to pieprasījumu dažādu demogrāfisko grupu vidū. Īpaša uzmanība pievērsta vizuālajai stilistikai, ietverot reālistisku grafiku un stilizētu grafiku, kā arī inovatīvus vizuālos risinājumus. Tiek aplūkota vizuālo stilu evolūcija un to ietekme uz spēļu uztveri. Diplomdarba fināla rezultāts – izveidots 3D treileris videospēlei. Autors secināja, ka liels grūdiens industrijas attīstībai bija pandēmija COVID-19, kas ievērojami palielināja pieprasījumu pēc dažādām dažādu žanru un stilu videospēlēm. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskais, pētnieciskais darbs un praktiskā daļa. Darbā ir vizuālie materiāli tekstā un pielikumos. Atslēgvārdi: 3D animācija, treileris, cyberpunk, videospēles.
 
The objective of this thesis is to conduct a comprehensive analysis of video game players' preferences, with a particular emphasis on genre preferences and visual style. The research encompasses the study of popular genres as well as identifying the factors driving their demand among various demographic groups. Special attention is given to visual styles, including realistic graphics, stylized graphics, and innovative visual solutions. The evolution of visual styles and their impact on game perception is examined. The outcome of the thesis is the creation of a 3D trailer for a video game. The author concludes that the COVID-19 pandemic has significantly stimulated the growth of the industry by considerably increasing the demand for various video games of different genres and styles. The thesis consists of three parts: theoretical, research, and practical. The work includes visual materials both in the text and in the attached materials. Keywords: 3D animation, trailer, cyberpunk, video games.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67567
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV