• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pedagogu izaicinājumi iekļaujošajā izglītībā pirmsskolā

Thumbnail
Öffnen
299-105496-Skrule_Inese_is22076.pdf (1.319Mb)
Autor
Skrule, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba tēma: Pedagogu izaicinājumi iekļaujošajā izglītībā pirmsskolā. Darba autors: Inese Skrule Pētījuma mērķis: izzināt pedagogu izaicinājumus iekļaujošajā izglītībā pirmsskolā. Pētījuma metodes: zinātniskās literatūras un avotu analīze, anketēšana un iegūto datu apkopošana un analīze. Darba apjoms: Darbs sastāv no 2 daļām. Pirmā nodaļa sastāv no 3 apakšnodaļām, kurās tiek analizēta pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par iekļaujošo izglītību. Otrajā nodaļa sastāv no 2 apakšnodaļām, kurās atspoguļota empīriskā bāze un empīriskā pētījuma metožu izvēles pamatojums, empīriskā pētījuma norises apraksts, pētījuma rezultātu analīze. Darbs noslēgts ar secinājumiem un priekšlikumiem. Darbā tikai izmantoti 39 literatūras un interneta avoti, darbā ir 55 lpp., 14 attēli, 2 tabulas un 1 pielikums. Atslēgas vārdi: Iekļaujošā izglītība, pirmsskola, pirmsskolas pedagogs, pedagogu izaicinājumi.
 
Subject of qualification work: teacher challenges in inclusive education in pre-school. Work by: Inese Skrule. Objective of the study: to explore the challenges of teachers in inclusive education in preschool. Study methods: analysis of scientific literature and sources, questionnaire and collection and analysis of data obtained. Work volume: the job consists of 2 chapters. Chapter one consists of 3 sub-chapters analysing the insights of pedagogy and psychology scientists on inclusive education. Chapter two consists of 2 sub-chapters reflecting the empirical base and the rationale for the choice of empirical study methods, description of the progress of the empirical study, analysis of the results of the study. The work has been concluded with conclusions and proposals. The work only uses 39 literature and Internet sources, the number of work pages is 56, including 14 images, 2 tables and 1 attachment. Keywords: inclusive education, pre-school, pre-school teacher, teacher challenges.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67614
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV