• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vārdu krājuma paplašināšana rotaļās un spēlēs 4-5 gadu vecumā pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-105579-Luksevica_Linda_ll22078.pdf (866.3Kb)
Автор
Lukševica, Linda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Freiberga, Inese
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Autors: Linda Lukševica Darba nosaukums: Vārdu krājuma paplašināšana rotaļās un spēlēs 4-5 gadu vecumā pirmsskolā. Darba mērķis: Izzināt 4-5 gadīgu bērnu vārdu krājuma paplašināšanas iespējas rotaļās un spēlēs. Pētījuma saturs un rezultāti: Pirmā nodaļa atklāj teorētiskās un metodiskās atziņas par vārdu krājuma paplašināšanos rotaļās un spēlēs. To veido 4 apakšnodaļas. Otrā nodaļa atklāj empīriskā pētījuma norisi, pedagoģisko izmēģinājumu un iegūto datu analīzi. Pirmsskolā bērniem ir atšķirīgs vārdu krājums. Rotaļas un spēles ir veiksmīgi pielietojamas ikdienā, lai uzlabotu bērnu vārdu krājumu. Būtiska ir vecāku iesaiste. Darbs sastāv no 38 lpp., 7 attēliem, 3 tabulām, 40 bibliogrāfiskā saraksta vienībām, 1 pielikuma. Atslēgas vārdi: pedagoģiskais process, pirmsskola, 4-5 gadus veci bērni, rotaļas un spēles, vārdu krājums.
 
Author: Linda Lukševica Title: Expanding Vocabulary through Play and Games in Preschoolers Aged 4-5 Objective: To explore the possibilities of expanding the vocabulary of 4-5 year old children through play and games. Research Content and Results: The first chapter reveals theoretical and methodological insights into vocabulary expansion through play and games. It consists of 4 subchapters. The second chapter presents the empirical research process, pedagogical experiment, and analysis of the obtained data. Preschool children have different vocabularies. Play and games can be successfully used daily to improve children's vocabulary. Parental involvement is essential. The paper consists of 38 pages, 7 figures, 3 tables, 40 bibliographic references, and 1 appendix. Keywords: pedagogical process, preschool, 4-5 year old children, play and games, vocabulary
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67650
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV