• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

1,5 – 2 gadus vecu bērnu adaptācijas grūtību pārvarēšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādes vidē

Thumbnail
Открыть
299-105673-Strelniece_Liene_ls17188.pdf (451.6Kb)
Автор
Strēlniece, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autors: Liene Strēlniece Darba nosaukums: “1,5–2 gadus vecu bērnu adaptācijas grūtību pārvarēšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādes vidē” Darba mērķis: izpētīt 1,5-2 gadu vecu bērnu adaptācijas grūtības pirmsskolas vidē un izvērtēt, kādas stratēģijas un metodes var palīdzēt šīs grūtības pārvarēt. Darbs analizē 1,5–2 gadus vecu bērnu adaptācijas procesu pirmsskolā, izpētot grūtības, kas var rasties šajā vecuma posmā, un piedāvājot metodes, kas palīdzētu bērniem veiksmīgāk pielāgoties jaunajai videi. Pētījumā tiek apskatītas teorētiskās pieejas bērnu adaptācijas procesam, kā arī praktiskās stratēģijas, kuras izmanto pedagogi un vecāki. Iegūtie rezultāti norāda, ka galvenie faktori, kas ietekmē bērnu adaptāciju, ir emocionālā drošība, pakāpeniska iepazīšanās ar vidi un cieša sadarbība starp vecākiem un pedagogiem. Turklāt tiek izceltas efektīvākās metodes, piemēram, emocionālais atbalsts, individuāla pieeja un vide, kas atbilst bērna vajadzībām. Darbs arī sniedz ieteikumus, kā uzlabot adaptācijas procesu, balstoties uz aptauju datiem, kas iegūti no pedagogiem un vecākiem. Darba apjoms: 40 lapaspuses, 2 attēli, 2 tabulas, 25 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 2 pielikumi.
 
Author: Liene Strēlniece Title: “Overcoming Adaptation Difficulties of 1.5–2-Year-Old Children in Preschool Education Environments” Objective: To examine the adaptation difficulties of 1.5–2-year-old children in preschool environments and evaluate strategies and methods that can help overcome these challenges. This paper analyses the adaptation process of 1.5–2-year-old children in preschool, exploring the difficulties that may arise at this age and offering methods to help children better adjust to the new environment. The study looks at theoretical approaches to the adaptation process and practical strategies used by educators and parents. The results indicate that the main factors influencing children's adaptation include emotional security, gradual familiarization with the environment, and close cooperation between parents and educators. Additionally, the most effective methods are highlighted, such as emotional support, individual approaches, and environments that meet children's needs. The paper also provides recommendations for improving the adaptation process, based on survey data collected from educators and parents.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67679
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV