• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzmanības noturības veicināšana dabaszinību mācību procesā pirmsskolas 2. posmā

Thumbnail
Öffnen
299-105677-Bugovecka_Anna_ab15076.pdf (1.296Mb)
Autor
Bugovecka, Anna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Daiga
Datum
2025
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba tēma ir “Uzmanības noturības veicināšana dabaszinību mācību procesā pirmsskolas 2. posmā’’. Darba autore ir Anna Bugovecka, darba vadītāja ir dr.paed., docente Daiga Kalniņa. Pētījuma mērķis bija teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt 2. pirmsskolas posma bērnu uzmanības noturības veicinošus dabaszinātņu mācību procesa nosacījumus. Pētījumā tika analizēta teorija par uzmanības noturību, izstrādāti kritēriji un atlasītes metodes un paņēmieni, kas veicina uzmanības noturību. Empīriskajā daļā tika veikts novērojums, bērnu uzmanības noturības izvērtēšanai, izstrādāta metodika un veikta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība. Tika secināts, ka izstrādātās metodes un paņēmieni veicināja bērnu uzmanības noturību. Kvalifikācijas darba apjoms: 50 lpp., 6 tabulas, 7 attēli, 7 pielikumi, 37 literatūras avoti.
 
The topic of the qualification thesis is "Promoting sustained attention in the natural sciences learning process in the second stage of preschool". The author of the thesis is Anna Bugovecka, and the supervisor is Dr.paed., Associate Professor Daiga Kalniņa. The aim of the research was to theoretically identify and practically test the conditions in the natural science learning process that promote sustained attention in children of the second preschool age group. The study analyzed theories of sustained attention, developed criteria, and selected methods and techniques to enhance sustained attention. In the empirical part, observations were conducted to evaluate children's sustained attention, a methodology was developed, and a pedagogical trial was implemented. It was concluded that the developed methods and techniques successfully promoted children's sustained attention. The qualification thesis comprises 50 pages, 6 tables, 7 figures, 7 appendices, and 37 references.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67681
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV