• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dabas materiālu izmantošana matemātisko prasmju apguvē pirmsskolas izglītības otrajā posmā

Thumbnail
Открыть
299-105799-Cakule_Laura.Feita_lc22032.pdf (1.011Mb)
Автор
Cakule, Laura Feita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darbs “Dabas materiālu izmantošana matemātisko prasmju apguvē pirmsskolas izglītības otrajā posmā” izstrādāts ar mērķi teorētiski pētīt un empīriski pamatot dabas materiālu izmantošanas iespējas matemātisko prasmju veidošanai pirmsskolas izglītības otrajā posmā. Darba teorētiskajā daļā definēts matemātisko prasmju jēdziens un noteikts apgūstamo prasmju apjoms pirmsskolas otrajā posmā. Par līdzekli matemātisko prasmju veidošanai tiek aplūkotas rotaļas un spēles ar dabas materiāliem, tai skaitā iespējas organizēt āra nodarbības matemātikas prasmju apguvei. Empīriskajā daļā izstrādātas un īstenotas sešas āra rotaļnodarbības trīsgadīgiem bērniem, apgūstot tādas prasmes kā priekšmetu skaita noteikšana, šķirošana, daudzumu un lielumu salīdzināšana, tai skaita izmantojot nosacītos mērus, kā arī ritmisku rindu veidošana no dabas materiāliem. Balstoties uz pētījuma rezultātiem, noslēgumā ieteikumu formā sniegta atbilde uz pētījuma jautājumu “Kā izmantojami dabas materiāli, lai veicinātu matemātisko prasmju attīstību bērniem pirmsskolas otrajā posmā?”.
 
The qualification work “The use of natural materials in the acquisition of mathematical skills in the second stage of preschool education” was developed with the aim of theoretically studying and empirically substantiating the possibilities of using natural materials for the development of mathematical skills in the second stage of preschool education. In the theoretical part of the work defines the concept of mathematical skills and determines the scope of skills to be acquired in the second stage of preschool education. As a means of developing mathematical skills, games and games with natural materials are considered, including the possibility of organizing outdoor activities for the acquisition of mathematical skills. In the empirical part, six outdoor play activities for three-year-old children were developed and implemented, acquiring such skills as determining the number of objects, sorting, and comparing sizes using conditional measures of number, as well as creating rhythmic rows from natural materials. Based on the results of the research, the final recommendation is to provide an answer to the research question “How can natural materials be used to promote the development of mathematical skills in children in the second stage of preschool education?”.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67715
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV