• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Robota Bee-Bot izmantošana matemātikas prasmju sekmēšanā 5-6 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-105956-Ozolina_Iveta_ik10099.pdf (1.758Mb)
Автор
Ozoliņa, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Jofe-Bordjakovska, Alina
Дата
2025
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba autore: Iveta Ozoliņa Darba nosaukums: Robota Bee-Bot izmantošana matemātisko prasmju sekmēšanā 5-6 gadus veciem bērniem. Pētījuma mērķis teorētiski izzināt un praktiski izpētīt 5-6 gadus vecu bērnu matemātisko prasmju izmantošanas iespējas robotikas nodarbībās. Darbu veido divas daļas – teorētiskās un empīriskās. Pirmajā daļā tiek teorētiski analizēta matemātisko prasmju veidošanās pirmsskolas vecuma bērniem (5–6 gadi), apkopojot pedagogu un psihologu atziņas. Otrajā daļā tiek veikts praktiskais pētījums, izmantojot robotu Bee-Bot un autores izstrādātos uzdevumu paklājus, lai izvērtētu, kā šie uzdevumi sekmē bērnu matemātisko prasmju attīstību. Darba noslēgumā tiek izdarīti secinājumi un priekšlikumi turpmākai darbībai. Darba apjoms: 51 lapaspuse, 19 attēli, 2 tabulas Atslēgas vārdi: robots Bee-Bot, matemātiskās prasmes, 5-6 gadus veci bērni
 
Author: Iveta Ozoliņa Title of the Work: The Use of the Bee-Bot Robot in Promoting Mathematical Skills for 5–6-Year-Old Children Research Objective: To theoretically explore and practically investigate the possibilities of developing mathematical skills for 5–6-year-old children through robotics activities. The work consists of two parts: theoretical and empirical. The first part provides a theoretical analysis of the development of mathematical skills in preschool-aged children (5–6 years), summarizing the insights of educators and psychologists. The second part involves a practical study using the Bee-Bot robot and task mats designed by the author to evaluate how these tasks contribute to the development of children’s mathematical skills. The study concludes with findings and proposals for further work. Scope of the Work: 51 pages, 19 figures, 2 tables Keywords: Bee-Bot robot, mathematical skills, 5–6-year-old children
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67749
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV