• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociāli emocionālās kompetences Saprast sevi attīstības programmas aprobācija 4 – 5 gadus veciem bērniem

Thumbnail
View/Open
299-105986-Grende_Amanda_ag21268.pdf (571.4Kb)
Author
Grende, Amanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Svence, Guna
Date
2025
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba tēma: Sociāli emocionālās kompetences Saprast sevi attīstības programmas aprobācija 4 – 5 gadus veciem bērniem Darba autors: Amanda Grende Darba mērķis: teorētiski izpētīt un praktiski izstrādāt un aprobēt sociāli emocionālās kompetences saprast sevi nodarbības un novērtēt to efektivitāti, veicot novērojumus pirms un pēc programmas realizācijas. Pētījuma objekts: sociāli emocionālās mācīšanās autorprogrammas aprobācija bērnu sociāli emocionālās attīstības veicināšanai. Kvalifikācijas darbs izstrādāts ar nolūku noskaidrot sociāli emocionālās kompetences saprast sevi attīstības programmas ‘’Saprast sevi’’ 4–5 gadus veciem bērniem ietekmi uz bērnu precīzu sevis uztveri, izpratni par emocijām, stipro pušu atpazīšanu, pārliecību par sevi un mērķtiecības attīstīšanu. Pētījuma rezultāti pierādīja, ka programma varētu būt noderīga arī citiem skolotājiem, tomēr tās rezultāti ir kvantitatīvi un nākotnē būtu nepieciešama padziļināta izpēte. Darba apjoms: 44 lpp, 4 tabulas, 11 attēli, 26 literatūras avoti, 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: Sociāli emocionālā mācīšanās, sociāli emocionālās kompetences, kompetence saprast sevi, Sociāli emocionālās prasmes, Sociāli emocionālās mācīšanās programmas
 
The topic of the qualification work: Approbation of the program for developing the Self Awareness social-emotional competence for 4–5-year-old children Author: Amanda Grende The aim of the research: to theoretically research and practically develop and test the lessons of socio-emotional competence Self Awareness and evaluate their effectiveness by conducting observations before and after the implementation of the program. The object of the research: approval of the author's social-emotional learning program for the promotion of children's social-emotional development. The qualification work was developed with the aim of finding out the impact of the Social emotional competence Self Awareness development program ‘’Self Awareness’’ for 4– 5-year-old children on children's accurate social identities, identifying one’s emotions, developing interests and sense of purpose, experiencing self-efficacy, having a growth mindset. The results of the study proved that the program could also be useful for other teachers, however, its results are quantitative and would require in-depth research in the future. The content of the work: 44 pages, 4 tables, 11 images, 26 references, 3 annexes, Keywords: Social emotional learning, Social emotional competence, competence Self Awareness, Social and emotional learning skills, Social and emotional learning programs
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67755
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Sociāli emocionālās kompetences nozīmība 1.-6.klases skolēniem 

    Skujiņa, Madara (Latvijas Universitāte, 2019)
    Darba autore Madara Skujiņa veic pētījumu par sociāli emocionālās kompetences nozīmību 1.-6. klases skolēniem. Šī pētījuma mērķis ir noteikt 1.-6. klases skolēnu sociāli emocionālās kompetences prasmes un sagatavot ieteikumus ...
  • Sociāli emocionālās kompetences attīstīšana 4-5 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībās 

    Rutkovska, Ilze (Latvijas Universitāte, 2016)
    Tēmas “Sociāli emocionālās kompetences attīstīšana 4 – 5 gadus veciem bērniem” mērķis bija izstrādāt un aprobēt rotaļnodarbību metodiku sociāli emocionālās kompetences attīstībai 4-5 gadus veciem bērniem. Darba uzdevumi ...
  • 5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālā mācīšanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā 

    Grūbe, Laine (Latvijas Universitāte, 2021)
    Diplomdarba “5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālā mācīšanās pirmsskolas pedagoģiskajā procesā” mērķis ir apzināt 5-6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālo mācīšanos pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba teorētiskā ...

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV