Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorDunska, Margaritaen_US
dc.contributor.authorOrlovskis, Guntisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:30Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:30Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other19955en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6775
dc.description.abstractMaģistra darba tēmas nosaukums ir „Franšīzes modeļa realizēšana Japānas valsts dabiskās kosmētika nozarē”. Darba mērķis ir izpētīt Latvijas kosmētikas ražotāju franšīzes iespējas uz Japānu. Darbs ir izstrādāts 3 daļās. Pirmajā daļā tiek apskatīti uzņēmumu ienākšanas veidi starptautiskajā tirgū. Uzsvars tiek likts uz franšīzi, apskatot tās definējumus, veidus un īstenošanu starptautiskajā tirgū. Otrajā daļā autors apskata Japānas ekonomisko vidi, aprakstot Japānas ekonomiskos rādītājus, kosmētikas importa tirgus sadalījumu un iedzīvotāju ienākumu līmeni. Trešajā daļā tiek analizēta Latvijas kosmētikas ražotāju franšīzes iespēja uz Japānu. Pētījums sevī ietver Latvijas kosmētikas ražotāju analīzi un Japānas kosmētikas tirgus un tā tendences, kā arī tiek apskatīts franšīzes regulējums Japānā. Darba noslēgumā autors izdara secinājumus un izstrādā priekšlikumus. Maģistra darbā tiek izmantota aprakstošā pētījumu metode. Pētījumā tiek veikta ārējo sekundāro datu informācijas analīzē. Latvijas ražotāju pētījumam tiek izmantotas intervijas. Darbā tiek izmantota zinātniskā literatūra, Japānas valsts institūciju ziņojumi un starptautiskie mārketinga pētījumi. Maģistra darbs sastāv no 97 lapas, 3. daļām, 19 attēliem, 5 tabulām un 49 literatūras avotiem. Atslēgvārdi: tirgū ienākšanas veidi, franšīze, Japānas kosmētikas tirgus.en_US
dc.description.abstractThe title of the master’s paper is “Franchise Model Implementation in Japanese National Natural Cosmetics Industry”. The aim of the thesis is to study opportunities of Latvian cosmetics manufacturers in franchising to Japan. The thesis is done in 3 sections. The first section describes the ways enterprises enter the international market. The focus is laid on franchising through review of its definitions, types, and implementation on the international market. In the second section, the author considers Japanese economic environment by providing Japanese economic indices, cosmetics import market breakdown and level of per capita income. The third section analyzes opportunities of Latvian cosmetics manufacturers in franchising to Japan. The study includes analysis of Latvian cosmetics manufacturers and Japan’s cosmetics market and trends thereof, and reviews franchise regulations in Japan. In the conclusion section, the author draws conclusions and makes recommendations. The describing research method is applied in the master’s paper. External secondary data information analysis is done during the study. Interviews are conducted to research the Latvian manufacturers. Scientific literature, reports of Japan’s public authorities and international marketing studies are referred to in the thesis. The master’s paper is formed of 97 pages, 3 sections, 15 figures, 3 tables, and 49 literature sources. Keywords: market entry, franchise, Japanese cosmetics market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleFranšīzes modeļa realizēšana Japānas valsts dabiskās kosmētikas nozarēen_US
dc.title.alternativeNatural cosmetic Franchaising implementation in Japanen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию