• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociāli emocionālās kompetences veidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem uzvedības grūtību mazināšanai pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-98646-Ozola_Sigita_so21028.pdf (940.5Kb)
Автор
Ozola, Sigita
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darbu “Sociāli emocionālās kompetences veidošana 5 – 6 gadus veciem bērniem uzvedības grūtību mazināšanai pirmsskolā” autore Sigita Ozola veica ar mērķi izstrādāt un aprobēt metodiku sociāli emocionālo prasmju attīstības sekmēšanai bērniem 5 – 6 gadu vecumā, lai mazinātu uzvedības grūtības un veicinātu pozitīvas savstarpējās attiecības. Darba pirmajā nodaļā raksturotas 5 – 6 gadus vecu bērnu sociāli emocionālās attīstības īpatnības un iespējamās uzvedības grūtības šajā vecumposmā. Otrajā nodaļā analizēta metodika sociāli emocionālās kompetences veidošanai pirmsskolā. Trešajā nodaļā sniegta autores izstrādātā metodika sociāli emocionālo prasmju veidošanai, kā arī aprobācijas analīze. Veicot pedagoģisko novērojumu pirms un pēc metodikas aprobācijas, secināts, ka ar piemērotām metodēm un metodiskajiem paņēmieniem īsā laikā ir iespējams uzlabot bērnu sociāli emocionālās prasmes un mazināt uzvedības grūtības. Prasmju nostiprināšanai nepieciešams integrēt sociāli emocionālās mācīšanās elementus ikdienas mācību procesā. Darbs sastāv no 37 lappusēm (bez pielikumiem). Darbā ir iekļauti 10 attēli, 3 tabulas, izmantoti 22 informācijas avoti, pievienoti 6 pielikumi.
 
The author Sigita Ozola carried out the qualification work “Building a socio-emotional competence for 5 – 6 years old children to reduce behavioral difficulties in pre-school” with the aim of developing and testing a methodology for promoting the development of socio-emotional skills in children aged 5 – 6 years in order to reduce behavioral difficulties and promote positive mutual relations. In the first chapter of the paper is described the peculiarities of socio-emotional development of 5 – 6 years old children and possible behavioral difficulties at this age. In the second chapter is analyzed the methodology for building socio-emotional competence in preschool. But in the third chapter of the paper is presented the methodology for the formation of socio-emotional skills, developed by the author, as well as the analysis of approbation. By carrying out pedagogical observation before and after the approbation of the methodology, the author concluded that with suitable methods and methodological techniques, it is possible to improve children`s socio-emotional skills and reduce behavioral difficulties in a short time. To strengthen the skills, it is necessary to integrate elements of socio-emotional learning into the daily learning process. The qualification work consists of 37 pages (without appendices). The work includes 10 pictures, 3 tables, 22 sources of information are used, and 6 appendices are added.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67814
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV