• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Latviešu valodas apguve muzikālās rotaļās pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-98745-Skrastina_Ilze_is21301.pdf (975.5Kb)
Автор
Skrastiņa, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Eglīte, Inese
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darbs sastāv no teorijas un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā tiek analizētas zinātniskās atziņas par valodas nozīmi bērna attīstībā un noskaidroti pedagoģiskie nosacījumi, kuri jāņem vērā vārdu krājuma sekmēšanai pirmsskolā, izmantojot dziedāšanu un muzikālās rotaļas. Empīriskajā daļā tika īstenota pedagoģiskā darbība caur muzikālajām rotaļām un dziedāšanu. Iegūtie rezultāti pierādīja, ka muzikālo rotaļu un dziesmu izmantošana pirmsskolā dienas ritmā, sekmē bērnu vārdu krājuma paplašināšanos un veicina runāšanu. Darbs sastāv no 42 lpp. 7 attēliem, 5 tabulām un 35 literatūras avotiem.
 
Qualification work consists of theory and empirical research. The theoretical part analyses the scientific insights about the importance of language in the childs development and such pedagogical conditions are defined, which need to be taken into consideration in the development of vocabulary in pre-school, using singing and musical activities. Pedagogical activities were implemented in the empirical part through musical activities and singing. The results obtained proved that the use of musical activities and singing in preschool daily routine, contributes to the expansion of child's vocabulary and facilitates speech.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/67859
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV