Lasītprasmes veicināšana 2.klašu skolēniem pedagoģiskajā procesā
Author
Bosakova, Samanta
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbā ‘‘Lasītprasmes veicināšana 2.klašu skolēniem pedagoģiskajā procesā’’ darba autore Samanta Bosakova izstrādājusi un izvēlējusies veicinošus uzdevumus izstrādātajiem kritērijiem, ar mērķi pielietot atbilstošas metodes un paņēmienus pedagoģiskajā procesā, lai veicinātu jaunākā skolas vecumposma bērnu lasītprasmi un lasīšanas interesi. Pētījuma perioda laikā autore noskaidro, kādu literatūru nepieciešams izmantot skolēnu lasīšanas ieinteresēšanai, lai pilnveidotu lasītprasmi un skolēniem raisītu interesi kļūt par patstāvīgu lasītāju ne tikai skolas solā, bet arī ārpus tā. Bakalaura darbā iekļauta anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, 2 nodaļas un 7 apakšnodaļās, secinājumi, priekšlikumi, 45 vienību izmantotās literatūras un avotu saraksts, 11 pielikumi. Darbā ir 1 tabula un 16 attēli. Apjoms līdz pielikumiem ir 48 lappuses. Atslēgas vārdi: pedagoģiskais process, lasītprasme, lasīšanas interese, literatūra In the bachelor's thesis "Promoting Reading Comprehension for Second-Grade students in the Pedagogical Process", the author, Samanta Bosakova, has developed and selected encouraging tasks for the established criteria, with the aim of applying appropriate methods and techniques in the pedagogical process to promote the literacy and interest in reading of younger school-aged children. During the research process, the author investigates the literature necessary to engage students in reading, with the goal of improving reading skills and fostering an interest in becoming independent readers both within and outside the school setting. The bachelor thesis includes an annotation in both Latvian and English, an introduction, 2 chapters with 7 subsections, conclusions, recommendations, a list of 45 units of used literature and sources, 11 appendices. The work comprises 1 table and 16 figures. The volume up to the appendices is 48 pages. Key words: pedagogical process, literacy, interest in reading, literature