Didaktisko spēļu izmantošana 3-4 gadus vecu bērnu sensoro prasmju sekmēšanai
Автор
Romanovska, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Jofe-Bordjakovska, Alina
Дата
2024Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba autore: Elīna Romanovska Darba vadītāja: Mg. Paed. Alina Jofe-Bordjakovska Kvalifikācijas darba tēma: Didaktisko spēļu izmantošana 3-4 gadus vecu bērnu sensoro prasmju sekmēšanai Pētījuma mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt didaktisko spēļu izmantošanas iespējas 3-4 gadus vecu bērnu sensoru prasmju sekmēšanā Pētījuma jautājums: Kā didaktiskās spēles var sekmēt sensorās prasmes bērniem 3-4 gadu vecumā? Teorētiskajā daļā darba autore apkopoja akadēmisko literatūru par bērna sensorajām prasmēm, 3-4 gadus vecu bērnu vispārīgu attīstību un didaktisko spēļu izmantošanu pedagoģiskajā procesā. Darba empīriskajā daļā darba autore izmantoja novērošanas metodi un pedagoģisko izmēģinājuma darbību. Tika veikta bērnu sākotnējā izvērtēšana par sensorajām prasmēm, apkopoti rezultāti. Pedagoģiskajā izmēģinājuma darbībā tika izgatavotas didaktiskās spēles, lai varētu sekmēt sensorās prasmes. Pētījuma rezultāti tika apkopoti un salīdzinātas prasmes pirms un pēc didaktisko spēļu izmantošanas. Atslēgas vārdi: didaktiskās spēles, sensorās prasmes, bērni, bērni vecumā no 3-4 gadi. Darba apjoms: 33 lapas, 8 attēli, 20 izmantotā literatūra un 5 tabulas, 1 pielikums. Author of the qualification work: Elina Romanovska Supervisor: Mg. Paed. Alina Jofe- Bordjakovska Subject of qualification work: - Use of didactic games to promote sensory skills of 3-4 year olds Objective of the study: theoretically analyse and practically test the use of didactic games in promoting the sensory skills of 3-4 year olds Study question: How can didactic games promote sensory skills in children aged 3-4? In the theoretical part, the author collected academic literature about a child's sensory skills, general development of 3-4-year-olds and the use of didactic games in the pedagogical process. In the empirical part of the work, the author used the observation method and pedagogical pilot action. An initial evaluation of the children's sensory skills was carried out, results summarised. Didactic games were developed in the pedagogical pilot activity to promote sensory skills. The results of the study were collected and compared skills before and after using didactic games. Keywords: didactic games, sensory skills, children, children aged 3-4. Scope of work: 33 pages, 8 images, 20 references, and 5 tables, 1 annexes.