• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dinamisko paužu realizācijas iespējas sākumskolas 3.klasē mācību procesa laikā

Thumbnail
Öffnen
299-99380-Visocka_Amanda_av19072.pdf (1.274Mb)
Autor
Visocka, Amanda
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Klempere-Sipjagina, Agita
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kustība ir viena no svarīgākajām vajadzībām cilvēka dzīvē. Lai veicinātu cilvēka pozitīvu attieksmi pret kustību aktivitātēm, tās nepieciešams cilvēka dzīvē integrēt jau no pašas bērnības. Sākumskolas skolēnam kustību aktivitātes ir saistītas ar garīgo attīstību. Mācību procesā to iespējams realizēt ar dinamisko paužu palīdzību. Dinamiskās pauzes ir fiziskās kustību pauzes, kuru laikā skolēni izkustas. Pedagogs tās īsteno mācību procesa laikā atbilstoši nepieciešamībai. Dinamiskā pauze mācību procesa ietvaros tiek realizēta 2-3 minūtes, lai skolēnu koncentrēšanās spējas tiktu atjaunotas. Darba autors: Amanda Visocka Darba nosaukums: Dinamisko paužu realizācijas iespējas sākumskolas 3.klasē mācību procesa laikā. Darba mērķis ir noskaidrot, kādas ir dinamisko paužu realizācijas iespējas 3.klases skolēniem. Darbā tiek apkopota teorētiska informācija par dinamisko paužu nozīmi mācību procesā, to sniegumu skolēna attīstībā un tiek raksturotas sākumskolas skolēna vecuma attīstības īpatnības. Pētījumā tiek pētīts, cik bieži nepieciešams izmantot dinamiskās pauzes 3.klases skolēniem. Darba gaitā tika atbildēts uz izvirzīto pētījuma jautājumu - vairāk nekā 70% no mācību stundām dinamiskā pauze mācību procesā tiek realizēta, un tā ir nepieciešama skolēnu uzmanības, uztveres atjaunošanai un ķermeņa muskulatūras atslābināšanai. Darbs sastāv no 59 lpp., darbā iekļauts 21 attēls, 7 tabulas un pievienoti 4 pielikumi. Darbā izmantoti 55 literatūras un informācijas avoti.
 
Movement is one of the most important needs in human life. In order to promote a person's positive attitude towards movement activities, it is necessary to integrate them into a person's life from childhood. For a primary school student, movement activities are related to mental development. In the learning process, it can be realized with the help of dynamic pauses. Dynamic pauses are physical movement pauses during which students move. The teacher implements them during the learning process as needed. The dynamic pause, as part of the learning process, is implemented for 2-3 minutes so that the students' ability to concentrate is restored. Author of the work: Amanda Visocka Title of work: Possibilities of implementing dynamic pauses in the 3rd grade of primary school during the learning process. The aim of the work is to find out what are the possibilities of dynamic pauses for 3rd grade students. The work collects theoretical information about the importance of dynamic pauses in the learning process, their performance in the development of the student and the peculiarities of the development of the primary school student. The research examines how often it is necessary to use dynamic pauses for 3rd grade students. In the course of the work, the raised research question was answered - in more than 70% of the lessons, the dynamic pause is implemented in the learning process and it is necessary for the restoration of the students' attention, perception and relaxation of the body muscles. The work consists of 59 pages, 21 images, 7 tables and 4 appendic are included in the work. The work uses 55 sources of literature and information.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68065
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV