Uzņēmuma „Cintetic” logo izveide un pozicionēšana starptautiskajā tirgū.
Author
Antonoviča, Agita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „Uzņēmuma „Cintetic” logo izveide un pozicionēšana starptautiskajā tirgū”.
Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā sniegtajām atziņām un veiktās aptaujas rezultātiem, analizēt uzņēmuma „Cintetic” logo izveidi un pozicionēšanas paņēmienus starptautiskajā tirgū, kā arī izstrādāt priekšlikumus logo izveides un pozicionēšanas pilnveidošanai.
Darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā autore apskata logo izveidošanas un pozicionēšanas teorētiskos aspektus – logo, tā būtībā un sastāvdaļas, logo iedalījums, logo izveides process, logo pozicionēšanas īpatnības starptautiskajā tirgū. Otrajā nodaļā apraksta „Cintetic” logo izveidošanas un pozicionēšanas izstrādes procesu. Trešajā nodaļā tiek veikta uzņēmuma logo analīze, studentu aptaujas rezultātu analīze, izteikti priekšlikumi. Noslēguma daļā autore izsaka secinājumus un sniedz priekšlikumus uzņēmuma logo izveides procesa un pozicionēšanas pilnveidošanā.
Darba apjoms 72 lapaspuses, tajā ir 73 attēli, 4 tabulas un 7 pielikumi.
Atslēgvārdi: logo, zīmols, pozicionēšana, kino. The theme of the Bachelor’s thesis is Company’s „Cintetic” logo creation and positioning on the international market.
The purpose of the Bachelor’s thesis is to analyze company's “Cintetic” logo creating and positiong techniques for the international market, based on theory and survey results..
The thesis consists of three chapters. In the first chapter the author analyse the theoretical aspects of the creating new logo – logo, its substance and units, classification of logo, process of creating logo, positiong at international market. In the second chapter the author analyse making real logo of company „Cintetic” and making its positing actions. In the third chapter the author analyse the company’s logo and students opinion results, gives proposals for logo making and positioning. In the end the author gives conclucions about the aspects of logo making and positioning development.
In Bachelor’s are 72 pages, 73 pictures, 4 tables, , 7 increases.
Keywords:logo, brend, positioning, cinema.