Datorizētā redzes treniņa izpēte: lietotāja pieredzes novērtējums
Author
Kalējs, Sandis
Co-author
Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Advisor
Krūmiņa, Gunta
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Darbs ir uzrakstīts latviešu valodā un satur 36 lappuses, 16 attēlus, 10 tabulas un ir 30 atsauces uz literatūras avotiem. Darba mērķis bija iegūt lietotāju pieredzes (UX) vērtējumu par redzes treniņu spēlēm ar standartizēto lietotāju pieredzes anketu (UEQ), lai saprastu cik cilvēki ir gatavi/grib/motivēti trenēt savu redzi tieši ar šo redzes treniņa programmu. 28 pētījuma dalībnieku uzdevums bija novērtēt redzes skrīninga un treniņu programmu “EYEDOO” pēc pirmās treniņu sesijas un pēc pēdējās, nospēlējot spēles tajā. Pētījuma laikā tika noskaidrots, ka ilgtermiņā cilvēki nevēlētos izmantot šo redzes treniņu programmu un ka programma ir jāpilnveido. The work is written in Latvian and contains 36 pages, 16 images,10 tables, and there are 30 references to literary sources. The goal of the work was to get a user experience (UX) rating for vision training games with the standardized User Experience Questionnaire (UEQ) to understand how ready/want/motivated people are to train their eyesight directly with this vision training program. The 28 study participants were tasked with evaluating the vision screening and training program “EYEDOO” after the first training session and last training session, playing games in it. During the study, it was learned that in the long term people would not want to use this vision training program and that the program needed to be refined.