Spēles veidošana, izmantojot Unity dzinēju
Autor
Tatarinceva, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte
Advisor
Mizniks, Ilvars
Datum
2025Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Kvalifikācijas darba “Spēles veidošana, izmantojot Unity dzinēju” mērķis ir izveidot Unity dzinēja spēli, kas izmanto divdimensiju (2D) un trīsdimensiju (3D) pasaules uzdevumu risināšanai un loģikas puzļu veidošanai. Darba ietvaros: Tiks izstrādāta programmatūra ar unikālu funkcionalitāti, izmantojot Unity dzinēju un C# programmēšanas valodu. Tiks veikta rūpīga koda dokumentācija, funkciju apraksti un dizaina specifikācijas, lai nodrošinātu projekta kvalitāti. Rezultātā taps spēle, kas piedāvā spēlētājiem inovatīvu spēles pieredzi, kurā spēlētājs spēj pāriet starp dimensijām, risinot ģeometriski un telpiski izaicinošus uzdevumus. The goal of the qualification work "Game development using Unity engine" is to create a game using Unity engine that will use a two-dimensional (2D) and a three-dimensional (3D) world for problem-solving and logic puzzle creation. Within the scope of this work: Software with unique functionality will be developed using Unity engine and C# programming language. Careful code documentation, feature descriptions and design specifications will be created to ensure project quality. The result will be a game that offers players an innovative gaming experience where the player is able to move between dimensions while solving geometrically and spatially challenging tasks.