Klientu lojalitāte pārdošanas veicināšanai: "Lindex" gadījums
Author
Gundare, Una
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Ardava-Āboliņa, Laura
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darbs “Klientu lojalitāte pārdošanas veicināšanai: “Lindex” gadījums” iz izstrādāts ar mērķi noskaidrot, kādus integrētās mārketinga komunikācijas veidus pielieto uzņēmums “Lindex” Latvijā un vai tas veicina klientu lojalitāti. Pastarpināti, vai tas veicina arī pārdošanas rādītājus. Darba teorētiskajā daļā ir apskatīti tādi jēdzieni kā mārketings, integrētā mārketinga komunikācija, digitālais mārketings, pirkšanas process un klientu lojalitāte, kā arī zīmols un tā vērtības. Darba īstenošanai tika izvēlētas trīs dažādas pētniecības metodes – kvantitatīvā kontentanalīze 6 uzņēmuma “Lindex” Instagram kontiem, daļēji strukturētas intervijas ar “Lindex” Baltijas mārketinga koordinatori un pārdošanas nodaļas vadītāju, kā arī interneta aptauja. Bakalaura darba apjoms ir 85 lapas (6 nodaļas ar 14 apakšnodaļām), 8 pielikumi, 11 attēli un ir izmantots 51 literatūras avots. The bachelor thesis “Customer loyalty for sales promotion: the case of “Lindex” was developed with the aim to find out which types of integrated marketing communication are used by the company “Lindex” in Latvia and whether this promotes customer loyalty. Indirectly, does it also contribute to sales performance. The theoretical part of the thesis deals with concepts such as marketing, integrated marketing communication, digital marketing, the buying process and customer loyalty, as well as brand and its values. Three different research methods were chosen for the thesis: quantitative counter-analysis of 6 Lindex Instagram accounts, semi-structured interviews with Lindex's Baltic marketing coordinator and head of sales, and an online survey. The bachelor thesis consists of 85 pages (6 chapters with 14 sub-chapters), 8 appendices, 11 figures and 51 references.