• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu "PLŪKT" un "Bazaar Beķereja" īpašnieku vērtību ietekme uz komunikāciju sociālajā medijā Instagram

Thumbnail
Öffnen
303-103614-Tomovica_Keita.Klinta_kt21033.pdf (4.118Mb)
Autor
Tomovica, Keita Klinta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu “PLŪKT” un “Bazaar Beķereja” īpašnieku vērtību ietekme uz komunikāciju sociālajā medijā Instagram”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot kā ģimenes vai cilvēka personiskās vērtības nosaka to kā uzņēmums komunicē, kāda ir uzņēmumu “PLŪKT” un “Bazaar Beķereja” vērtību sistēma, vai un kā to nolasa klienti. Darba teorētisko pamatojumu veido trīs nodaļas. Pirmajā nodaļā tiek apskatīta organizācijas kūltūra, kurai seko apakšnodaļas, kas raksturo ģimenes uzņēmumu kultūru un vērtību sistēmu, SFB modeli un vadītājus un viņu vadības stilu. Otrajā nodaļā tiek aprakstīts digitālais mārketings, ar apakšnodaļām par sociālo mediju mārketingu un sociālo mediju mārketingu tieši platformā Instagram. Trešajā nodaļā tiek aprakstīts zīmols, uzņēmuma zīmola tēls un komunikācija, konkrētāk zīmola komunikācija sociālajos medijos un ģimenes uzņēmumu “PLŪKT” un “Bazaar Beķereja” zīmolu tēli un komunikācija. Bakalaura darba metodoloģijā izmantotas trīs pētījuma metodes, kas ir daļēji strukturētas intervijas, tiešsaistes aptaujas anketas un kvalitatīvā kontentanalīze. Tika secināts, ka ģimenes uzņēmumu dibinātāju personībās vērtības bieži vien ir cieši saistītas ar uzņēmumu vērtībām un kultūru. Šīs vērtības ietekmē uzņēmumu lēmumus, darbības un komunikāciju sociālajā medijā Instagram. Atslēgvārdi: īpašnieku vērtības, zīmola komunikācija “PLŪKT”, “Bazaar Beķereja”, digitālais mārketings, Instagram.
 
The subject of the Bachelor’s work is “The role of “PLŪKT” and “Bazaar Bakery” owners’ values on communication in social media Instagram”. The Bachelor’s work aim is to find out how the personal values of a family or person determine how the company communicates its values and how customers absorb them. The theoretical justification for the work consists of three chapters. The first chapter deals with the organisation’s resort, followed by subdivisions describing the culture and value system of family businesses, the SFB model and managers and their management style. The second chapter describes digital marketing, with chapters on social media marketing and social media marketing directly on Instagram. The third chapter describes the brand, the company’s brand image and communication on social media and the image and communication of the brands of the family companies “PLŪKT” and “Bazaar Bakery”. The Bachelor’s work methodology uses three study methods, which are semi-structured interviews, online questionnaires and qualitative content analysis. It was concluded that the personal values of founders of family businesses are often closely linked to the values and culture of businesses. These values affect companies’ decisions, actions and communication on social media Instagram. Keywords: owner values, brand communication, “PLŪKT”, “Bazaar Bakery”, digital marketing, Instagram.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68200
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [9009]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV