Ziņu portāla "Delfi" auditorijas uzticēšanās un apmierinājums mūsdienu žurnālistikas izaicinājumu apstākļos
Author
Semjonova, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Pričins, Mārtiņš
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Ziņu portāla “Delfi” auditorijas uzticēšanās un apmierinājums mūsdienu žurnālistikas izaicinājumu apstākļos” mērķis bija noskaidrot, kāda ir auditorijas uzticēšanās ziņu portālam “Delfi” žurnālistikas izaicinājumu apstākļos, kad izplatās dezinformācija, kad tiek izmantots mākslīgais intelekts un kad cilvēkiem ir radies nogurums no smagajām ziņām. Darba teorētiskā daļa sastāv no lietojuma un apmierinājuma teorijas, mūsdienu žurnālistikas izaicinājumiem, uzticēšanās medijiem un Latvijas mediju vides. Metodoloģijā ir raksturots pētījuma dizains un pētījumu metodes – aptauja un intervija. Darba empīriskajā daļā ir analizētas intervijas ar mediju ekspertu un “TVNET GRUPAS” biznesa attīstības un digitālā mārketinga vadītājs Andri Reinholdu un ziņu portāla “Delfi” galveno redaktoru Filipu Lastovski. Lai noskaidrotu auditorijas viedokli, tika veikta aptauja. The aim of the bachelor thesis "Trust and gratification of the news portal "Delfi" audience in the conditions of modern journalism challenges" was to find out what is the audience trust in the news portal Delfi in the conditions of modern journalism challenges, when disinformation is spreading, when artificial intelligence is used and when people are tired of hard news. The theoretical part of the thesis consists of the theory of use and gratification, the challenges of modern journalism, trust in the media and the Latvian media environment. The methodology describes the research design and the research methods - survey and interview. The empirical part of the paper analyses interviews with media expert and head of digital and new business at “TVNET GRUPA” Andris Reinholds and the editor-in-chief of the news portal Delfi, Filip Lastovskis. A survey was conducted to find out the opinion of the audience.