Digitālā mārketinga ietekme uz mazajiem uzņēmumiem mazpilsētā.
Author
Baikovs, Klaids
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Sloka, Biruta
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
21. gadsimts ir ieviesis korekcijas gan ikdienā, gan arī biznesā. Tas līdz ar jaunu tehnoloģiju ienākšanu un straujo attīstību ir piespiedis uzņēmējus domāt arvien jaunus līdzekļus, kā nokļūt līdz patērētājam. Tā kā cilvēki ir kļuvuši aizņemtāki un arī kūtrāki, ir jāizmanto tehnoloģiju sniegtās iespējas, lai sasniegtu mērķauditoriju. To lielā mērā veicināja arī pandēmijas laiks, kad bija liegta iespēja doties ārpus mājām un apmeklēt sabiedriskās vietas. the 21st century has introduced adjustments both in everyday life and in business. This, along with the advent and rapid development of new technologies, has forced entrepreneurs to think of new ways to reach consumers. Since people have become busier and also lazier, it is necessary to use the opportunities provided by technology to reach the target audience. This was also largely facilitated by the pandemic, when the opportunity to go outside the home and visit public places was denied.