CSDD 2024. gada sociālās kampaņas "Ceļš nav skrejceļš" komunikācija
Author
Kazaks, Nauris
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats ir “CSDD 2024. gada sociālās kampaņas “Ceļš nav skrejceļš” komunikācija. Darba mērķis ir izpētīt, kādas prasības un uzdevumus CSDD ir izvirzījis kampaņas plānošanai un kā tie ir ietekmējuši kampaņas rezultātus. Darba teorētiskajā pieejā ir izmantota L.Festingera “Kognitīvās disonanses teorija”, pie kuras strādājuši arī E.Griffins un D.Kūpers, kā arī D.Juskas un F.Kotlera darbi par integrētā mārketinga komunikāciju un L.Ērgles un N.Lī darbi par sociālo kampaņu plānošanu. Metodoloģijā tiek analizēti sekundārie dati un izmantota aptauja kvantitatīvu datu iegūšanai un daļēji strukturēta intervija, lai iegūtu kvalitatīvus datus. Rezultātos iespējams novērot, kā kognitīvā disonanse ietekmē dažādas mērķauditorijas lēmumu pieņemšanas procesos, un, cik tā var būt nozīmīga, plānojot kampaņas. Ir iespējams redzēt, cik svarīgs ir kampaņu plānošanas process, jo kampaņas forma uzliek papildu nosacījumus, kurus kampaņas plānošanas procesā ir jāņem vērā. The topic of this bachelor's thesis is “The communication of the CSDD 2024 social campaign “The road is not a runway””. The aim of the work is to investigate what requirements and tasks CSDD has set for campaign planning and how they have affected the results of the campaign. The theoretical framework utilizes L. Festinger's "Cognitive Dissonance Theory", which has been further developed by authors such as E.A.Griffin and J.Cooper. The thesis also examines the works of J.M. Juska and F. Kotler on integrated marketing communication and the works of L. Eagle and N. Lee on social campaign planning. The methodology analyses secondary data and uses a survey to obtain quantitative data and a semi-structured interview to obtain qualitative data. In the results, it is possible to observe how cognitive dissonance affects different target audiences in decision-making processes, and how important it can be when planning campaigns. It is possible to see how important the campaign planning process is because the campaign form imposes additional conditions that must be taken into account in the campaign planning process.