Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: “Stockmann Delikatess” piemērs
Автор
Goldmane, Arta
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kotovs, Svjatoslavs
Дата
2025Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Mārketinga komunikācija klientu lojalitātes veicināšanai: “Stockmann Delikatess” piemērs.” Pētījuma mērķis ir noskaidrot, kā zīmols “Stockmann” realizē “Stockmann Delikatess” kategorijas mārketinga komunikāciju un kādi ir patērētāju izvēli un lojalitāti veicinošie faktori, lai gūtu vērtējumu tam, kādi faktori veido patērētāju lojalitāti pret premium klases pārtikas veikaliem, kādi ir efektīvākie mārketinga komunikācijas risinājumi lojālo klientu sasniegšanā. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek skaidrots, kas ir zīmols, zīmola tēls un zīmola kapitāla teorija, lai gūtu priekšstatu par to, kādi faktori ietekmē patērētāja un zīmola attiecības. Tiek apskatīts zīmola lojalitātes jēdziens un to veidojošie elementi. Lai gūtu ieskatu mārketinga komunikācijas stratēģijā, tiek apskatīta mārketinga teorija, tirgus segmentācijas teorija, mārketinga komunikācija un to veidojošie elementi. The theme of the bachelor's thesis is “Marketing communication for customer loyalty promotion: “Stockmann Delikatess” example.” The aim of the study is to find out how the brand “Stockmann” implements marketing communication for the “Stockmann Delikatess” category and what are the factors that promote consumer choice and loyalty, in order to assess what factors shape consumer loyalty towards premium-class food stores and what are the most effective marketing communication solutions in reaching loyal customers. The structure of the work consists of a theoretical, methodological and empirical section. The theoretical section of the study concentrates on brand, brand image and brand equity theory, in order to gain theoretical foundation on what factors influence the relationship between the consumer and the brand. The concept of brand loyalty and its constituent elements are examined. In order to gain insight into the marketing communication strategy, marketing theory, market segmentation theory, marketing communication and their constituent elements are examined.