Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā “Sportland”
Author
Kučāns, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Date
2025Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir ‘’Mārketinga komunikāciju pilnveidošanas iespējas uzņēmumā SIA ‘’Sportland’’. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz apkopoto teorētiskās daļas informāciju par mārketinga komunikāciju veidiem un to plānošanu, analizēt sabiedrības ar ierobežotu atbildību (turpmāk tekstā - SIA) “Sportland” mārketinga komunikāciju efektivitāti Latvijas tirgū, rezultātā izstrādājot rekomendācijas uzņēmuma SIA “Sportland” mārketinga komunikāciju efektivitātes palielināšanai. Bakalaura darbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, izmantoto avotu un literatūras saraksta, un pielikumiem. Pirmajā nodaļā ir apkopota teorija par mārketinga komunikācijas veidiem, piemēram, reklāmu, produktu realizēšanas veicināšanu, sabiedriskajām attiecībām un tiešo mārketingu. Otrajā nodaļā tiek sniegts SIA‘’Sportland'’ raksturojums, aprakstītas tā mārketinga komunikācijas aktivitātes. Trešajā nodaļā tiek veikts pētījums, kurā ietilpst klientu aptauja par SIA‘’Sportland'’ mārketinga komunikācijas novērtējumu un intervija ar SIA „Sportland” mārketinga vadītāju. Darba apjoms ir 62 lappuses, kurā iekļautas 2 tabulas, 23 attēli un 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: mārketinga komunikācija, patērētājs, reklāma, uzņēmums. The subject of the bachelor thesis is ‘’Improvement Opportunities of Marketing Communications in the Company SIA ‘’Sportland’’’’. The aim of the work is to analyze the effectiveness of the marketing communication of SIA "Sportland" based on theoretical information about the types of marketing communication and to develop recommendations for increasing the effectiveness of marketing communication in SIA "Sportland". The bachelor's thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions and proposals, a list of used sources and literature, and appendices. The first chapter summarizes the theory of marketing communication types, such as advertising, product promotion, public relations and direct marketing. In the second chapter, the characteristics of SIA "Sportland" are presented, its marketing communication activities are described. In the third chapter, a study is conducted, which includes a customer survey on the evaluation of the marketing communication of SIA "Sportland" and an interview with the marketing manager of SIA "Sportland". The volume of the work is 62 pages, which includes 2 tables, 23 figures and 2 appendices. Keywords: marketing communication, consumer, advertising, company.