Show simple item record

dc.contributor.advisorDanusēvičs, Mārtiņšen_US
dc.contributor.authorIvanovs, Aivarsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:40Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:40Z
dc.date.issued2008en_US
dc.identifier.other26324en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6833
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir pētot un analizējot firmas, iespējamo patēriņa tirgu un Reklāmas Aproces iespējas, izstrādāt stratēģiju, kuru īstenojot, Reklāmas Aproce tiks ieviesta patēriņa tirgū. Tiek analizēta un izvērtēta firma, kura īstenos izstrādātās stratēģijas, aprakstīta un raksturota Reklāmas Aproce, kā arī tiek aprēķināta Reklāmas Aproces pašizmaksa. Aprēķinātās pašizmaksas vērtības, autors izmantos aprēķinot Reklāmas Aproces tirgus cenu. Tiek dots vispārīgs tirgus raksturojums un noteikts tirgus pētījumu plāns, autors veic patēriņa tirgus segmentēšanu, lai noteikt mērķa tirgu, tiek analizēts mērķa tirgus, mērķa tirgus patērētāji, konkurenti. Autors veic Reklāmas Aproces novērtējumu salīdzinot ar citiem, pēc pielietojuma, līdzīgiem produktiem, tiek aprēķināta Reklāmas Aproces tirgus cena, izvērtēti iespējamie sadales kanāli, veicināšanas pasākumi. Autors apraksta izstrādātās startēģijas un formulē uzdevumus, pieņemto stratēģiju īstenošanai.en_US
dc.description.abstractThe aim of the paper is to work out marketing strategies for launching Advertising Arm-band into the market by researching and analysing the possibilities of the firm, consumer market and Advertising Arm-band. Author deals with analysis and evaluation of the company which will implement the worked out marketing strategies, describes Advertising Arm-band and estimates the market costs of the band. Author researches and analyses consumer market, evaluates Advertising Arm-band in comparison with other similar products, calculates the market price of Advertising Arm-band, evaluates possible distribution channels of the band, deals with possible promotional actions of Advertising Arm-band, describes the worked out marketing strategies and states the tasks for implementation of these strategies.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleReklāmas Aproces ieviešana tirgūen_US
dc.title.alternativeThe launch of Advetrising Arm-band in the marketen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record