Show simple item record

dc.contributor.advisorBrencis, Jurisen_US
dc.contributor.authorReinšmite, Diānaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:40Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:40Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27778en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6836
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums „Zemgales tūrisma produkts, tā attīstības iespējas”. Autors darba izstrādes procesā izmantojis un iepazinies ar 15 Latvijas autoru, 3 ārzemju autoru darbiem par tūrisma nozari Latvijā un Pasaulē, kā arī izmanotojis 10 interneta resursos pieejamo informāciju. Pirmajā darba daļā autors apskata Tūrisma produkta teorētisko aspektu: tūrisma produkta jēdziens, tūrisma resursu klasifikācija, tūrisma uzņēmējdarbības raksturojums, tūrisma maršrutu veidošanas principi un motivāciju pirkt tūrisma produktu. Otrajā darba daļā analizē Zemgales tūrisma produktu: Zemgales vispārējais raksturojums, dabas resursi un kultūras resursi Zemgalē, Zemgales tūrisma produkta analīze, tūrisma uzņēmējdarbības raksturojums Zemgalē, Zemgales reģiona tūrisma nozares SVID analīze un Zemgales reģiona tūrisma produkta piedāvājumu analīze. Trešajā daļā autors izstrādā un piedāvā jaunu tūrisma maršrutu Zemgalē - militārais maršruts. Maršruta izstrādes procesā autors ticies un konsultējies ar tūrisma nozarē strādājošiem cilvēkiem – Tūrisma Informācijas Centra Zemgales nodaļā. Bakalaura darbs sastāv no 80 lappusēm un tas satur 18 attēlus.en_US
dc.description.abstractBachelor work name is „Zemgale tourism product and development opportunities”. In bachelor work elaboration author use 15 latvians authors and 3 foreign authors works and information from 10 internet resouces. In the first part author see over Theoretical aspects of the tourism product: the concept of tourism product, cclassification of tourism resources, tourism business profile, tour itinerary building principles and motivation to buy a tourism product. In the second part author see over Zemgale tourism products: Zemgale general description, natural resources and cultural resources in Zemgale, Zemgale tourism product analysis, tourism business profile of Zemgale, Zemgale region's tourism industry SWOT analysis and Zemgale region's tourism product analysis.In the third part author develops and offers a new tourist route in Zemgale - military route. In route development process, author met and consulted with the tourism industry workers in Tourism Information Centre of Zemgale. Bachelor work consists of 80 sheets, its contains 18 pictures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleZemgales tūrisma produkts, tā attīstības iespējasen_US
dc.title.alternativeZemgales Tourism Product and Development Opportunitiesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record