• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

4 -5 gadus vecu bērnu vārdu krājuma pilnveide pedagoģiskajā procesā pirmsskolā

Thumbnail
Öffnen
299-101103-Balode_Liene_lb22001.pdf (622.7Kb)
Autor
Balode, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Stangaine, Inga
Datum
2024
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Kvalifikācijas darba temats: “4-5 gadus vecu bērnu vārdu krājuma pilnveide pedagoģiskajā procesā pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba autore: Liene Balode Kvalifikācijas darbs sastāv no 2 daļām – teorētiskās un empīriskā pētījuma. Teorētiskajā daļā tiek aplūkots runas un valodas skaidrojums zinātniskajā literatūrā, tiek apzināta 4-5 gadīgu bērnu attīstība, kā arī tiek izzināts pedagoģiskais process bērnu vārdu krājuma pilnveidei. Teorētiskais pamatojums tiek balstīts uz šādu autoru aplūkotajiem literatūras avotiem : I. Alekse, I. Stangaine, G. Svence, Ē. Kalvāns, Ļ. Vigotskis un citi. Empīriskajā pētījuma daļā darba autore , izmantojot pedagoģisko novērošanu, pārrunas, pedagoģisko izmēģinājuma darbību un datu apstrādi, analīzi, veic pētījumu ar 12 bērniem, kuri ir 4-5 gadus veci. Pētījumā tiek analizētas dažādas pedagoģiskās iespējas, lai pilnveidotu bērnu vārdu krājumu. Darba autore uzskata , ka pētījuma mērķis -teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt kā pedagoģiskajā procesā var pilnveidot 4 – 5 gadīgu bērnu vārdu krājumu- tika sasniegts. Kā arī pētījuma uzdevumi tika izpildīti. Darba autore veicot šo pētījumu ir secinājusi, ka ar rotaļu, didaktisko spēļu un pasaku palīdzību ir iespējams bagātināt bērnu vārdu krājumu. Darba apjoms: Darbs sastāv no 41 lpp, darbā ietvertas 3 tabulas, 4 attēli, darbam pievienoti 6 pielikumi. Kvalifikācijas darbā izmantoti 40 literatūras avoti. Atslēgvārdi: runa, valoda, vārdu krājums, rotaļa, spēle, pirmsskolas pedagoģiskais process, 4 -5 gadus vecu bērnu attīstība.
 
The topic of the qualification work is "Improving the vocabulary of 4-5 year old children in the pedagogical process in preschool". The qualification work consists of two parts: theoretical and empirical reasearch. In the theoretical part, the explanation of speech and language in scientific literature is considered, the development of 4-5 year old children is identified as well as the pedagogical process for improving children's vocabulary is explored. The theoretical basis is based on the literary sources reviwed by the following authors: I.Alekse, I.Stangaine, G.Svence, E.Kalvans, L.Vigotskis and others. In the empirical part of the study, the author of the work, using pedagogical observation, discussions, pedagogical trial activity and data processing, analysis, conducts research with 12 children age 4-5. The research analyzes various pedagogical options to improve children's vocabulary. The author of the work believes that the goal of the study - to theoretically investigate and practically check how the vocabulary of 4-5 year old children can be improved in the pedagogical process - was achieved. As well as the tasks of the research were fulfilled. The author of the work has concluded that it is possible to enrich children's vocabulary with the help of games, didactic games and fairy tales. Scope of the work: The work consists of 43 pages, the work contains 3 tables, 4 images, 6 appendices are attached to the work. 40 literature sources were used in the qualification work. Keywords: speech, language, vocabulary, play, game, preschool pedagogical process, development of 4-5 year old children.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68394
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV