Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīneen_US
dc.contributor.authorVoroņins, Aleksandrsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:40Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:40Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other28402en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6839
dc.description.abstractBakalaura darbs „AS Tallink Group zīmolu pozicionēšana tūrisma tirgū jūras pasažieru pārvadajumu sektrorā” izstrādāts ar mērķi sniegt ieteikumus un priekšlikumus AS Tallink Group zīmolu pozicionēšanas un pārvaldes uzlabošanai tūrisma tirgū jūras pasažieru pārvadājumu sektorā, tādējādi sabalansējot kompānijas virzīto zīmolu tēlu ar patērētāju zīmolu uztveri, kā arī līdzsvarojot divu zīmolu vērtības, saglabājot to unikalitāti. Darba ietvaros tika noskaidroti zīmola pozicionēšanas teorētiskie aspekti un to specifika tūrisma industrijā, kā arī analizētas AS Tallink Group zīmolu pozicionēšanas īpatnības un nozīme. Darba pirmajā daļā apskatīta literatūra par zīmola pozicionēšanas principiem tūrisma tirgū, otrajā daļā – veikta AS Tallink Group zīmolu estētiska koda koncepcijas un zīmola DNS analīze, kā arī apskatīti zīmolu pozicionēšanas galvenie aspekti jūras pasažieru pārvadājumu sektorā. Trešajā daļā autors apskata pētījuma rezultātus par AS Tallink Group pasažieru attieksmi pret Tallink un Silja Line zīmoliem un šo zīmolu virzīto vērtību atbilstību klientu priekšstatiem. Pētījums palīdzēja identificēt šo divu zīmolu vērtību nesaskaņotību Tallink Silja konceptā un izstrādāt ieteikumus AS Tallink Group zīmolu pārvaldībai. Bakalaura darba apjoms - 121 lpp., darbā iekļauti 38 attēli, 8 tabulas, 8 pielikumi. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola pozicionēšana, diferenciācija, segmentācija, estētiskā koda koncepcija, zīmola uztvere, tūrisma tirgus.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s paper “The Positioning of AS Tallink Group Brands in the Maritime Passenger Traffic Sector of the Tourism Branch” is to work out the proposals and recommendations for improvement of the positioning and management of AS Tallink Group brands in the maritime passenger traffic branch of the tourism market, and thus to balance the image brought by brands with the ones perceived by the consumers, as well as to counterweight the values carried by two brands perceiving their uniqueness. In the framework of the research the author examines the theoretical aspects and specific features of positioning in the tourism industry, and analyzes positioning peculiarities and meaning of AS Tallink Group brands. In the first part of the paper the author studies the sources on positioning principles of a brand in the tourism market; the second one analyzes the concept of the brand aesthetic code and the DNA of AS Tallink Group brands, as well as examines the main aspects of positioning of brands in the maritime passenger traffic branch. In the third part the author researches the survey’s results, which reveal AS Tallink Group passengers’ attitude towards the brands Tallink and Silja Line and the compliance of the values of these two brands with the clients’ expectations. The research helped to identify the mismatch of the values of these two brands in the Tallink SIlja concept and to work out the proposals for management of AS Tallink Group brands. The volume of the Bachelor’s paper - 121 pages; the paper includes 38 pictures, 8 tables, 8 appendixes. Keywords: brand, brand positioning, differentiation, segmentation, aesthetic code concept, brand perception, tourism market.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titleAS Tallink Group zīmolu pozicionēšana tūrisma tirgū jūras pasažieru pārvadājumu sektorāen_US
dc.title.alternativeThe Positioning of AS Tallink Group Brands in the Maritime Passenger Traffic Sector of the Tourism Branchen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige