• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sociāli emocionālās mācīšanās pieeja pirmsskolas pedagoģiskajā procesā 6-7 gadus veciem bērniem

Thumbnail
Открыть
299-101285-Mazure_Liga_lm22001.pdf (1.795Mb)
Автор
Mazure, Līga
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Buboviča, Jana
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darbs “Sociāli emocionālās mācīšanās pieeja pirmsskolas pedagoģiskajā procesā 6- 7 gadus veciem bērniem” ir izstrādāts, lai teorētiski pētītu un empīriski sniegtu pamatojumu sociāli emocionālās metodes un paņēmienu izmantošanu pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Ņemot vērā 6- 7 gadu vecu bērnu sociāli emocionālās attīstības iespējas, darba teorētiskajā daļā tika analizētas metodiskā un teorētiskā literatūra par sociāli emocionālām mācīšanās iespējām, kā arī analizētas sociāli mācīšanās pieejā apgūstamās prasmes. Kuras tika izmantotas par pamatu kritēriju izstrādei empīriskajam pētījumam. Empīriskajā pētījumā tika atklāts pedagoģiskais process, kas balstīts uz mācīšanās princi-piem. Pētījums norisinājās Dobeles X pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījumā piedalījās sešpadsmit 6- 7 gadu veci bērni. Tika izvirzīti vairāki kritēriji, kā piemēram, emociju kontrolēšana, iesaistīšanās grupu rotaļās, palīdzības lūgšana un piedāvāšana, savu emociju pazīšana, līdzjūtība (empātija). Kvalifikācijas darba apjoms: 37 lapas, 4 attēli, 2 tabulas, izmantotas 45 literatūras vienības, pievienoti 7 pielikumi Atslēgas vārdi: sociāli emocionālā mācīšanās, empātija, emocijas, pašregulācija, 6-7 gadus veci bērni, rotaļas, pirmsskolas pedagoģiskais process.
 
The qualification thesis "Social-emotional learning approach in the preschool pedagogical process for 6-7-year-old children" is designed to theoretically study and empirically provide justi-fication for the use of socio-emotional methods and techniques in the preschool pedagogical pro-cess. Considering the socio-emotional development opportunities of 6–7-year-old children, the theoretical part of the work analyzed methodological and theoretical literature on socio-emotional learning opportunities, as well as analyzed the skills to be learned in the social learning approach. Which were used as a basis for developing the criteria for the empirical study. The empirical study revealed the pedagogical process based on learning principles. Four-teen 6–7-year-old children participated in the study. Several criteria were put forward, such as controlling emotions, engaging in group games, asking for and offering help, knowing one's emo-tions, compassion (empathy). The includes qualification work: 37 pages, 4 pictures, 2 tables, 45 literature units are used, 7 appendices are added. Keywords: social-emotional learning, empathy, emotions, self-regulation, children 6-7 years old, play, preschool pedagogical process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68425
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV