Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorRozīte, Kristīneen_US
dc.contributor.authorŽeldajevs, Maksimsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T10:16:41Z
dc.date.available2015-03-23T10:16:41Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other28636en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6842
dc.description.abstractDiploma darba mērķis ir izpētīt partnerības tirgu un pamatot finanšu un uzņēmējdarbības parametrus biznesa organizēšanai komercdarbības jomā, iesaistot jaunus lietotājus ar partnerības sistēmu palīdzību. Darba galvenā daļa partnerības mārketinga stratēģijas analīze, kas ļauj noteikt partnerības misijas un mērķu stratēģiskās problēmas saskarsmē ar biznesa vides faktoriem un tā konkurētspējas novērtējumu. Darba uzdevumu risināšanai tika veikta SIA „Affilliates” uzņēmuma finanšu analīze, uzņēmums tika pozicionēts tirgū ar McKinsey matricas palīdzību, izpētīts pēc M.Portera piecfaktoru modeļa, piedāvāto pakalpojumu aktualitāte tika noteikta BCG matricu. Pamatojoties uz pētījumu, tika izstrādātas rekomendācijas SIA „Affilliates” uzņēmumam, pasākumu kompleksu tirgus pozīciju noturēšanai un pastiprināšanai. -en_US
dc.description.abstractThe purpose of the paper is analysis of business options for affiliating. The main part of the work is a marketing analysis.It allows to set the strategic problems of mission and aims of enterprise, interactive with factors business - environments and estimation of his competitiveness. To solve the problems of the financial analysis, was used McKinsey matrix, market was studied by 5-factor M. Porter model, the services offered are defined on BCG matrix, a key service was looked through all components of the life cycle. On the basis of research, recommendations are created for affiliating projects. Was developed a set of measures for retaining and strengthening the market position. -en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePartnerība kā elektroniskās komercdarbības virziens interneta izklaižu jomāen_US
dc.title.alternativeAffiliating E-business opportunities in internet gamingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию