• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

6-7 gadu vecu bērnu emocionālā atsaucība aktīvas mūzikas klausīšanās procesā pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-102333-Kiete_Kristine_kk22114.pdf (1.126Mb)
Автор
Kiete, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Дата
2024
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba “6-7 gadu vecu bērnu emocionālā atsaucība aktīvas mūzikas klausīšanās procesā pirmsskolā” autore ir Kristīne Kiete. Darba mērķis ir teorētiski izpētīt un praktiski pārbaudīt bērnu emocionālo atsaucību aktīvas mūzikas klausīšanās procesā pirmsskolā. Darba pirmajā nodaļā ir analizētas bērna emocionālās inteliģences un mūzikas uztveres mijsakarības. Darba otrajā nodaļā ir veikts empīriskais pētījums, kurā tika izmantotas 5 aktīvas mūzikas klausīšanās darbības, lai noskaidrotu, kā tās sekmē bērnu emocionālo atsaucību. Teorētisko atziņu izklāstā un pētījuma laikā tiek secināts, ka aktīva mūzikas klausīšanās nodrošina bērnu emocionālo atsaucību, aktīvu līdzdarbošanos. Darbs satur 44 lpp, 3 tabulas, 10 attēlus. Izmantoti 33 literatūras avoti, 12 pielikumi. Atslēgas vārdi: pirmsskola, emocionālā atsaucība, aktīva mūzikas klausīšanās.
 
Kristīne Kiete is the author of the qualification work “Emotional response of 6-7 year olds to listening to active music in preschool”. The work aims to theoretically explore and virtually test children's emotional responsiveness in the process of listening to active music in pre-school. The first chapter of the work analyses the interactions between a child's emotional intelligence and musical perception. The second chapter of the work has carried out an empirical study that used 5 active music listening activities to find out how they contribute to children's emotional responsiveness. The presentation of theoretical insights and the study concludes that active listening to music ensures children are emotionally responsive and actively participate. Qualification job contains 44 lpp, 3 tables, 10 images. 33 literature sources used, 12 annexes. Keywords: preschool, emotional responsiveness, active listening to music.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/68501
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV