Vārdu krājuma mācīšana sākumskolas skolēniem 2. klasē angļu valodas stundās
Author
Ozola, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte
Advisor
Odiņa, Indra
Date
2024Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba mērķis ir atrast veidus, kā mācīt vārdu krājumu sākumskolas skolēniem par tēmu "Skola" 2. klases angļu valodas stundās. Pētījums ir izstrādāts kā gadījuma izpēte, koncentrējoties uz aptuveni 8-9 gadus veciem sākumskolas skolēniem. Teorētiskajā daļā aplūkotas sākumskolas skolēnu valodas mācīšanās īpašības un sniegtas atbildes uz daudzajiem Kā…? jautājumiem vārdu krājuma mācīšanas kontekstā. Empīriskajā daļā ir analizēti sākumskolas angļu valodas skolotājiem izstrādātās anketas dati, kā arī sniegta vairāku 2. klases skolēniem izstrādātu un viņu vidū izmēģinātu rakstveida uzdevumu analīze. Vārdu krājums ir jāmāca regulāri, pēctecīgi un mērķēti, dodot sākumskolas skolēniem jaukta tipa uzdevumus. The aim of the Diploma Paper is to find ways how to teach vocabulary on topic School in Form 2 English lessons. The research is a case study with focus on young learners, aged 8-9. The theoretical part looks at learning characteristics of young language learners and provides answers to the many questions starting with How to…? in the context of vocabulary teaching. The empirical part analyses data obtained from a questionnaire developed for primary school English teachers and offers analysis of a number of written tasks developed and piloted among young learners at Form 2. Vocabulary must be taught in a regular, successive and targeted manner by exposing young learners to mixed-type activities. Keywords: young learners, language acquisition and learning, vocabulary presentation, practise, recycling and assessment