• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Lielveikalu tīkla mārketinga projekts

Thumbnail
Открыть
303-29388-Julija_Sudnisnikova_js07017.pdf (1.137Mb)
Автор
Sudņišņikova, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Krasts, Juris
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba mērķis ir izstrādāt jaunu mārketinga projektu klientu piesaistīšana. Ar to darba autore saprot tādu mārketinga projektu, kas apvienotu klasiska mārketinga praksi ar interaktīvo mārketinga komunikāciju izmantojot atsevišķus Interneta resursus. Diplomdarba ietvaros, pamatojoties uz teorijas atziľām par mārketinga vispārējiem pamatprincipiem, tika izanalizētas uzľēmuma mārketinga aktivitātes un līdz ar to izstrādāts jauns mārketinga projektu, lai uzlabotu uzľēmuma darbības efektivitāti un ietekmētu kopējā apgrozījuma rezultātiem. Darba procesā tiek izstrādāts mārketinga komunikācijas plāns, balstoties uz uzľēmuma galvenajiem mārketinga mērķiem un darbības principiem.
 
The aim of this diploma work is to develop new marketing project in order to attract as much customers as possible. The main idea of such project is to combine classic marketing practices with new information technologies by using Internet resources that nowadays are used in almost all spheres of business in order to open wise new perspectives. Based on general knowledge of marketing principles, author will make store analyze about all marketing activities for proper development in creation of new marketing project, in order to improve store operational efficiency and influence on total store net sales. During diploma work process, was created marketing communication plan, based on store marketing aims.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/6850
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV